تکمیل آزادسازی دیرالزور؛

روسیه ۱۷۵ خنثی‌کننده مین به دیرالزور اعزام می‌کند

دولت روسیه امروز دوشنبه از اعزام ۱۷۵ خنثی‌کننده مین به دیرالزور سوریه خبر داد.

روسیه ۱۷۵ خنثی کننده مین به دیرالزور اعزام می‌کندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری شین هوآ؛ روسیه 175 مامور خنثی‌کننده مین به دیرالزور در سوریه اعزام می کند.

بر این اساس، نخستین گروه 40 نفره از خنثی‌کنندگان مین به پایگاه هوایی حمیمیم در سوریه اعزام شده اند. طی هفته های آینده نیز خنثی کنندگان مین در دسته های مشخص از روسیه عازم مناطق جنگ زده سوریه خواهند شد.

نیروهای ارتش سوریه روز سه شنبه (14 شهریور) محاصره سه ساله شهر دیرالزور را شکستند و به بحران بشری حدود 70 هزار نفر از ساکنان این شهر که از ژانویه سال 2015 فقط با اتکا به انتقال مواد غذایی و دارو از طریق امدادرسانی هوایی زندگی می کردند، پایان دادند.

روز گذشته نیز عناصر داعش به طور کامل از بخش های جنوبی دیرالزور فرار کرده و به سمت شهر المیادین در حاشیه فرات عقب نشینی کردند. ارتش سوریه همچنین محاصره فرودگاه نظامی دیرالزور را که به مدت سه سال در کنترل داعش بود، شکست.

گروه تروریستی داعش که از سه سال پیش بر این استان سلطه یافته بود، طی ماه های اخیر شکست های سنگینی را متحمل شده است.

استان دیر الزور در شرق سوریه واقع شده که هم مرز با عراق و رود فرات است. بسیاری از بخش های جنوبی این استان در طول سه سال گذشته تحت کنترل داعش بوده است.

انتهای پیام/

 

خنثی‌سازی بمب‌های کار گذاشته شده توسط تروریست‌ها در دیرالزور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
خنثی‌سازی بمب‌های کار گذاشته شده توسط تروریست‌ها در دیرالزور
آخرین اخبار