حائری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

متناسب با رفتارهای آمریکا در برجام باید تصمیمات لازم گرفته شود

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به خروج احتمالی آمریکا از برجام گفت: ما باید در برابر آمریکا واکنش مناسب نشان دهیم.

سید محمد حائریسیدمحمد حائری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره رویکرد ایران در برابر خروج آمریکا از برجام گفت: چنین رفتارهایی از سوی آمریکا برای ما مشکل ایجاد نمی‌کند، ما می‌توانیم تصمیمات مقتضی در برابر آمریکا بگیریم و باید در برابر آن واکنش مناسب داشته باشیم، اما از برجام خارج نشویم.

مسئول دفتر حقوقی حزب اعتماد ملی با تأکید بر اینکه ما باید به تناسب رفتار آمریکا تصمیمات خود را تنظیم کنیم، ادامه داد: ما دارای استقلال سیاسی هستیم و مولفه‌های قدرت برای یک کشور را در اختیار داریم، بنابراین باید متناسب با رفتارهای آمریکا تصمیمات لازم را بگیریم.

وی برجام را یک سند بین المللی برشمرد که شورای امنیت آن را تأیید کرده است ادامه داد: اگر آمریکا بخواهد به تنهایی از آن خارج شود تزلزلی در این مسئله به وجود نمی‌آید،‌ چون چندین کشور جهان آن را پذیرفته‌اند.

حائری تصریح کرد: این یک بازی است که آمریکا به راه انداخته است و اگر آمریکا بخواهد به تنهایی از برجام خارج شود، این اقدام به نفعش نخواهد بود زیرا که برخلاف اجماع جهانی رفتار می‌کند و با این کار دستشان رو می‌شود و از همه مهم‌تر عدم پایبندی آنها به مقررات بین المللی نشان خواهد داد که وجود شورای امنیت و سازمان ملل معنایی ندارد.

انتهای پیام/

 

تصمیم ایران در برابر خروج آمریکا از برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار