مدیرکل صداوسیمای مرکز قم:

پروژه سیمایی استودیو شهید آیت‌الله سعیدی افتتاح شد

لطفی نیاسرگفت:نسل امروز نمی‌داند که شهدا چه جان‌ فشانی‌هایی در راه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب داشته‌اند از همین رو این مجموعه‌ها را به نام شهدا نام‌گذاری کرده‌ایم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد لطفی نیاسر،مدیر کل صداوسیمای مرکز قم،گفت: ظهر امروز در مراسم رونمایی و آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های فنی، عمرانی و برنامه‌ریزی صداوسیمای مرکز قم که در آمفی‌تئاتر این مرکز برگزار شد، با اشاره به اینکه مجموعه صداوسیما متشکل از زیرمجموعه‌های مختلفی است، اظهار داشت:‌ امروز دیگر پروژه‌ها منتظر افتتاح نمی‌مانند بلکه تجمیع شده و به یکباره زیر بار می‌روند.

وی افزود:با اشاره به افتتاح فاز نخست ساختمان جدید تولید صداوسیمای مرکز قم ، این پروژه تقریباً با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد و 250 میلیون تومان راه‌اندازی خواهد شد و با افتتاح این پروژه بخشی از سازمان، مربوط به کارهای دیتا و شبکه می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم ادامه داد: با اشاره به افتتاح پروژه سیمایی استودیو شهید آیت‌الله سعیدی ، نسل امروز نمی‌داند که شهدا چه زحماتی کشیده و چه جان‌فشانی‌هایی در راه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب داشته‌اند از همین رو این مجموعه‌ها را به نام شهدا نام‌گذاری کرده‌ایم.

لطفی نیاسرتصریح کرد: با اشاره به دلیل نام‌گذاری استودیو شهید آیت‌الله سعیدی ، آیت‌الله سعیدی جزو شهدای بنام انقلاب اسلامی هستند ازاین‌رو بنام ایشان این استودیو نام‌گذاری شد.

وی گفت:با اشاره به افتتاح پروژه 18 ایستگاه جدید و تقویت‌شده بخش‌ها و روستاها ،پوشش شبکه‌های استان قم 99.8 است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم ابراز کرد: امروز پروژه 6 فرستنده پر قدرت اف.ام با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد 500 میلیون ریال افتتاح می‌شود همچنین 74 پروژه فنی و عمرانی را امروز به بهره‌برداری قطعی خواهیم رساند.

لطفی نیاسر از رونمایی 5 نرم‌افزار جدید سازمان صداوسیمای مرکز قم خبر داد وعنوان کرد: منابع آرشیوی جزو مهم‌ترین سرمایه‌های سازمان هستند که امروز اضافه کردن متا دیتای سازمان را آغاز خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با تأکید بر مجموعه‌سازی در حوزه‌های مختلف در صداوسیما، مردم می‌توانند از طریق خط اینترنتی به تمام منابعی که مایل به شنیدن و دیدن هستند دسترسی داشته و بشنوند و ببینند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم خاطرنشان کرد:بابیان اینکه در جشنواره امسال در حوزه آیینی استان قم رتبه برتر را کسب کرده است،  از همراهی‌های مراجع معظم دینی و به‌ویژه از تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

فاز نخست ساختمان جدید تولید صداو سیمای مرکز قم افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار