رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد:

ایجادخانه‎های تخصصی ورزشی در بروجرد

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: ایجاد خانه‎‌های تخصصی ورزشی در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمود ترابی گفت: یکی از تصمیمات اتاق فکر ورزش بروجرد این است که خانه‎‌های تخصصی برای رشته‎‌های مختلف ورزشی ایجاد شود.

وی افزود: در این راستا سالن ورزشی امام علی (ع) با صرف اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی به خانه تخصصی کشتی بروجرد تبدیل شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: از سویی با مشارکت بخش خصوصی و صرف اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی سالن نفت این شهرستان به پایگاه قهرمانی و استعدادیابی تبدیل شده است.

وی از تبدیل سالن‎‌های مجتمع ورزشی تختی به خانه‎‌های تخصصی جودو و تکواندو خبر داد و گفت: تبدیل سالن الغدیر به خانه‎‌های تخصصی بدمینتون و هندبال و اختصاص سالن طالقانی برای رشته‎‌های والیبال و بسکتبال از دیگر برنامه‎‌های کاری در راستای ایجاد خانه‎‌های تخصصی ورزشی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پارک ورزش در زمینی به مساحت تقریبی ۱۱ هزار متر مربع در شهرک مهرگان بروجرد در حال احداث است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد با اشاره به کار تسطیح زمین و فنس ‎کشی این طرح انجام شده است، گفت: این طرح ورزشی با حمایت‎‌های شهرداری و کمک‎‌های خیرین ورزشی احداث می‎شود.

ترابی از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی طرح پارک ورزش بروجرد خبر و ادامه داد: در این مجموعه پیست موتورسواری برای موتور‌های سرعتی احداث و در کنار آن نیز علاوه بر نصب ست‎‌های بدنسازی، فضای سبز این مجموعه ایجاد می‎شود.

انتهای پیام/د

خانه‎‌های تخصصی ورزشی در بروجرد ایجاد می‎شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار