معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان؛

برگزاری نماز جماعت در پارک های همدان

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: در تعطيلات تابستان نماز مغرب و عشا در تمام پارك‌ها و بوستان‌هاي همدان برگزار مي‌شود.

برگزاری نماز جماعت در پارک های  همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن کرمی‌نور، معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان،  با اشاره به برگزاری نماز مغرب و عشاء در تمام پارک‌ها و بوستان‌های همدان، اظهار کرد: اقامه نماز در پارک‌ها و بوستان‌ها با استقبال خوب مردم و گردشگران همراه بوده است.

وی با بیان اینکه اقامه نماز مغرب و عشاء با هماهنگی شهرداری و پایگاه‌های مقاومت در ایام تعطیل و فصل گردشگری در همه پارک‌ها و بوستان‌های همدان برگزار شد، خاطرنشان کرد: اقامه نماز در پارک‌ها و بوستان‌ها یک اقدام مناسب بود که باید بیشتر ترویج شود.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان، نماز را آغاز انجام فعالیت‌های فرهنگی در جامعه عنوان کرد و گفت: نماز سلامت اجتماعی جامعه را به دنبال دارد و اقامه این امر در ایام تابستان و در پارک‌ها با استقبال خوب مردم همراه بوده است.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه ترویج امر نورانی نماز انجام شده اما این امر باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد چراکه هرچه اقامه نماز بیشتر شود از مشکلات اجتماعی نیز کاسته می‌شود، ادامه داد: همه باید در راستای ترویج این امر در جامعه وارد عمل شوند.

کرمی‌نور با اشاره نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و انجام فعالیت‌های فرهنگی در مدارس‌، یادآور شد: بیشترین رویکرد ستاد اقامه نماز برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای دانش‌آموزان است.

وی برگزاری گفتمان‌های دینی ویژه دانش‌آموزان و خانواده‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای معلمان پایه سوم ابتدایی، برگزاری طرح مکنت برای مدیران دستگاه‌های اجرایی را از جمله برنامه‌های فرهنگی برای شش ماه دوم سال عنوان کرد.

انتهای پیام/خ

در  تمام پارك و بوستان‌هاي همدان نماز جماعت برگزارمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.