لیگ قهرمانان اروپا؛

منچستر سیتی و رئال مادرید به میدان می‌روند/ دیدار انتقامی لیورپولی‌ها در آنفیلد

هفته نخست رقابت‌ها گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دومین روز رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 دیدار از گروه های پنج تا هشتم پیگیری می شود . این رقابت های همگی ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت ایران برگزار می شود و تیم های اروپایی رو در روی حریفانشان قرار می گیرند.

رقابت های در گروه های پنجم ، ششم و هفتم بسیار آسان تر از 4 گروه نخست و گروه هشتم این بازی ها است زیرا تیم های قدرتمند و مطرح و خاصی در این گروه ها حضور ندارند.

برنامه دیدار های امشب لیگ قهرمانان اروپا :

گروه پنجم :

ماریبور  -  اسپارتاک

لیورپول  -  سویا

گروه ششم :

فاینورد  -  منچستر سیتی

شاختار دونتسک  -  ناپولی

گروه هفتم :

لایپزیش  -  موناکو

پورتو  -  بشیکتاش

گروه هشتم :

رئال مادرید  -  آپوئل نیکوزیا

تاتنهام  - دورتموند

لیورپول - سویا / دیدار انتقامی لیورپول در آنفیلد 

تیم های فوتبال لیورپول و سویا امشب در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر می روند. شاگردان یوگن کلوپ در نخستین بازی خود کار نسبتا مشکلی را پیش رو خواهند داشت . سویا که پر افتخارترین تیم لیگ اروپا است تنها رقیب اصلی لیورپولی ها در گروه پنجم رقابت های لیگ قهرمانان محسوب می شود و همواره نشان داده که تیم بسیار خطرناکی است.

کلوپ از آخرین رویارویی خود با این تیم خاطره خوشی ندارد . دو تیم آخرین بار 2 سال پیش و در فینال لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم سویا بود که موفق شد با 3 گل لیورپول را ببرد و این تیم را بار دیگر در حسرت جام بگذارد.

قرمز های بندر لیورپول اگر چه مدت ها است که نتوانسته اند جام معتبری کسب کنند اما تیمی با ریشه و قدیمی هستند و افتخارات زیادی را در فوتبال کشب کرده اندکه از جمله آن ها 5 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و 3 عنوان قهرمانی در لیگ اروپاست . آن ها امسال با در اختیار گرفتن بازیکنان خوبی چون محمد صلاح و دنی ولبک قصد دارند تا موفقیت ها گذشته خود را در لیگ جزیره و اروپا تکرار کنند .

کار آسان منچستر سیتی و رئال در هفته نخست / دیدار انتقامی کلپ در آنفیلد

ماریبور - اسپارتاک / دربی تیم های شرق اروپا در لیگ قهرمانان

تیم های فوتبال ماریبور اسلوونی و اسپارتاک مسکو امشب در ورزشگاه یودسکی دی آر تی به مصاف یکدیگر می روند. ماریبور یکی از تیم های پر افتخار شرق اروپا محسوب می شود و عنوان های زیادی در یوگوسلاوی سابق و اسلوونی کسب کرده است با این حال آن ها در لیگ قهرمانان اروپا توفیق چندانی نداشته اند تا کنون افتخار خاصی به دست نیاورده اند.

تیم اسپارتاک مسکو هم مانند رقیبش از تیم های خوب و قدرتمند شرق اروپا محسوب می شود و به همین دلیل دیدار امشب می تواند یکی از دربی های جذاب شرق اروپا باشد.

کار آسان منچستر سیتی و رئال در هفته نخست / دیدار انتقامی کلپ در آنفیلد

فاینورد - منچستر سیتی / گواردیولا به دنبال گام محکم در اروپا

 تیم های فوتبال فاینورد هلند و منچستر سیتی در گروه ششم این رقابت ها رو در روی یکدیگر قرار می گیرند . پپ گواردیولا که در این فصل هزینه زیادی کرده و بازیکنان مختلفی را جذب کرده است امیداور است که بتواند در لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا نتیجه آبرومندی کسب کند.

منچستر سیتی هم اکنون با 10 امتیاز ، همراه با رقیب همشهری خود یعنی منچستر یونایتد در صدر جدول لیگ جزیره قرار دارد . شاگردان گواردیولا در این گروه رقیبان خیلی قدرتمندی ندارند و می تونند به راحتی در جمع 16 تیم برتر قرار بگیرند . البته نباید فراموش کرد که فاینورد و دیگر رقیبان این تیم اگر چه در اروپا خیلی اسم و رسم دار نیستند ولی از تیم های خوب کشورشان محسوب می شوند.

کار آسان منچستر سیتی و رئال در هفته نخست / دیدار انتقامی کلپ در آنفیلد

شاختار دونتسک - ناپولی / کار مشکل ناپلی ها در اوکراین

دومین دیدار گروه ششم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میان دوتیم شاختار دونتسک اوکراین و ناپولی ایتالیا برگزار می شود . شاختار از تیم های خوب اوکراین محسوب می وشد و مدت ها است که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد . اما در طرف مقابل این تیم هم ناپولی قرار دارد که ار تیم های خوب ایتالیا محسوب می شود و تاکنون نتایج خوبی هم در سری آ کسب کرده است.

ناپولی خیلی در بازار نقل و انتقالات تابستانی موفق نبود اما این تیم همواره برای تیم های بزرگ مشکل درست کرده است . آن ها پس از منچستر سیتی دومین بخت صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شوند.

کار آسان منچستر سیتی و رئال در هفته نخست / دیدار انتقامی کلپ در آنفیلد

لایپزیش - موناکو / نخستین دیدار موناکویی ها بدون حضور ام باپه

رقابت های گروه هفتم با دیدار دو تیم موناکوو لایپزیش آغاز می شود . نماینده آلمان تجربه چندانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ندارد اما سال گذشته موفق شد نتایج خوبی در بوندس لیگا کسب کند . آن ها می توانند یکی از شگفتی سازان رقابت های امسال باشند . البته آن ها کار سختی در مقابل تیم موناکو قدرتمند دارند.

موناکویی ها سال گذشته به عنوان قهرمانی لوشامپیونه فرانسه رسیدند و توانستند در جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا هم قرار بگیرند . تیم آن ها در بازار نقل و انتقالات تغییرات زیادی را تجربه کرده و بازیکنان زیادی از جمله ام با په را از دست داده است . با این حال آن ها همیشه تیم خوب و جوانی داشتند و از مدعیان محسوب می شوند.

کار آسان منچستر سیتی و رئال در هفته نخست / دیدار انتقامی کلپ در آنفیلد

پورتو - بشیکتاش / قرعه مشکل پرتغالی ها در بازی نخست

تیم های فوتبال پورتو پرتغال و بشیکتاش ترکیه دیگر بازی این گروه را برگزار می کنند . نماینده پرتغال از قدرتمند ترین تیم ها این کشور محسوب می شود که همواه ملی پوشان زیادی را در تیم داشته است. در طرف مقابل بشیکتاش هم در میان 3 تیم برتر ترکیه قرار دارد و وضعیت مشابهی دارد.

بازی دو تیم به همین دلیل می تواند تبدیل به یکی از زیبا دترین دیدار های هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا شود.

کار آسان منچستر سیتی و رئال در هفته نخست / دیدار انتقامی کلپ در آنفیلد

رئال مادرید - آپوئل نیکوزیا / کار اسان زیزو در نخستین بازی

 شاگردان زیدان که 2 دوره پیاپی به قهرمانی اروپا رسیده اند در نخستین بازی خود کار بسیار آسانی خواهند داشت . رئالی ها در بازی اول میزبان یکی از بهترین های قبرس هستند و به احتمال زیاد تلاش می کنند تا با یک برد خوب ناکامی های چند وقت اخیر خود در لالیگا را جبران کنند.

رئال مادرید اگر چه توانست در سوپر کاپ اسپانیا، بارسلونا را در دیدار رفت و برگشت مغلوب کند اما در ادامه و با محرومیت و مصدومیت چند بازیکن خود از حریف دیرینه اش یعنی بارسلونا عقب افتاد تا از همین ابتدا با چالش مواجه شود . به هر صورت آن ها بخت اول قهرمانی امسال در تمام جام ها محسوب می شوند و تلاش می کنند تا بهترین نتایج را کسب کنند.

کار آسان منچستر سیتی و رئال در هفته نخست / دیدار انتقامی کلپ در آنفیلد

تاتنهام - دورتمنوند / جنگ فوتبال آلمان ها و انگلیس ها در لندن 

شاید مهم ترین بازی امشب دیدا دو تیم تاتنهام و دورتموند باشد . دو تیم از تیم های باسابقه و قدیمی کشورشان محسوب می شوند و شرایط خوبی دارند . تاتنهام اگرچه در چند مدت گذشته نتوانسته جام مهمی کسب کند اما همواره تیم های بزرگ را با چالش مواجهه کرده است . در طرف مقابل هم دورتموندی قرار دارد که مدتی است در لیگ قهرمانان به خوبی نتیجه میگیرد . آن ها در دور گذشته و در مرحله مقدماتی و مرحله اول حذفی یکی از بهترین خط های حمله را داشته اند و امسال یکی از تم های خطرناک این جام محسوب می شوند.

کار آسان منچستر سیتی و رئال در هفته نخست / دیدار انتقامی کلپ در آنفیلد

انتهای پیام /

پیش بازی هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار