اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهراولویت فرمانداری

سرپرست فرمانداری کرمان گفت :شناسایی ظرفیت‌های توسعه در بخش‌ها و روستاهای شهرستان کرمان در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علی بابایی سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های توسعه در بخش‌ها و روستاهای شهرستان کرمان احصا می‌شود افزود: اولویت فرمانداری کرمان در اداره شهرستان، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و همچنین پروژه‌های شهری سطح شهر کرمان است.
فرماندار کرمان با اشاره به وظایف فرمانداری در بخش‌های مختلف بیان داشت: بخشی از وظایف فرمانداری از پیش تعیین شده است که باید انجام شود که می‌توان به شورای تامین و شورای آموزش‌وپرورش، کارگروه‌ها و بخش‌های زیادی که در حوزه حاکمیتی است و باید پیگیری شود اشاره کرد.
وی اولین اولویت خود در فرمانداری کرمان را تهیه سبدی از پروژه‌های مشارکتی شهرستان کرمان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: برنامه‌های میان‌مدت فرمانداری کرمان برگرفته از همین سبد مشارکتی است که بخشی از آن از محل اعتبارات خاص دولتی و بخشی هم اعتبارات سرمایه‌گذاری است.
علی بابایی افق پیش روی شهرستان کرمان را افق گردشگری دانست و خاطر نشان کرد: تقویت حوزه گردشگری می‌تواند اقتصاد محلی را پویا و فعال کرده و موتور محرکی برای فعالیت اقتصادی گروه‌های خاص باشد.
وی با اشاره به اینکه حوزه کشاورزی و صنعت هم در شهرستان کرمان مورد توجه است افزود: در راستای تقویت صنعت گردشگری در شهرستان کرمان از همه پتانسیل‌ها برای معرفی جاذبه‌های میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کرمان استفاده کرده تا پذیرای مهمان‌های زیادی در این حوزه در کرمان بوده و از این طریق کمک بزرگی برای اقتصاد محلی باشیم.
فرماندار کرمان با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان کرمان از سال‌های قبل گفت: بخشی از این پروژه‌ها از طریق واگذاری به بخش خصوصی طبق مواد قانونی و بخشی از طریق دستگاه‌های ذیربط و بخشی از پروژه‌های شهری هم از طریق شهرداری‌ها باید تامین اعتبار و پیگیری شود
انتهای پیام/ی

تقویت حوزه گردشگری می‌تواند اقتصاد محلی را پویا کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار