ارزیابی بیش از 15 هزار نوآموز در سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل از ارزیابی 15 هزار و 851 نفر در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان سالتحصیلی 97-96 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد شفائی، رییس آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل گفت: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان با هدف ارزیابی های بینایی، شنوایی بهداشتی، آمادگی تحصیلی و پزشکی درمانی در مراحل اولیه و تخصصی از 20 تیرماه در استان اردبیل آغاز شده است.

وی افزود: تا امروز 15 هزار و 851 نفر در قالب 3 پایگاه ثابت، 2 پایگاه سیار، 6 پایگاه ثابت و سیار و یک پایگاه تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل گفت: از این  تعداد 13 هزارو 722 نفر در مرحله اولیه به مدارس عادی معرفی شده و تعداد  2 هزارو 129 نفر جهت ارزیابی تخصصی ارجاع یافته اند.

شفائی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته سنجش نوآموزان پیش دبستانی نیز از اول شهریور ماه در نواحی یک و دو اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر و خلخال آغاز شده خاطر نشان کرد: در این سنجش تعداد2 هزار و 231نفر مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

وی گفت: از تعداد 11 پایگاه سنجش استان اردبیل 3 پایگاه کار خود را به اتمام رسانده و 8 پایگاه دیگر دایر و فعال می باشد.

 

انتهای پیام/ح

فعالیت 11 پایگاه ثابت و سیار سنجش سلامت جسمانی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.