استقرار 17 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های مردمی در شهرستان نیر

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نیر گفت: 17 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین نیکوکار در جشن نیکوکاری دایر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمزه اربابی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نیر با اشاره به فرارسیدن آغاز بازگشایی مدارس و شروع سالتحصیلی جدید گفت: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در شهرستان نیر هم از 23 شهریور ماه در سطح شهرستان آغاز خواهد شد.

وی گفت: کمیته امداد شهرستان نیر با دایر کردن 17 پایگاه ثابت و سیار در تاریخ 23 و 24 شهرویور ماه و همچنین در 19 مهرماه در مدارس اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین خواهد کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نیر افزود: 139 نفر دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد شهرستان نیر هستند که نیاز به مساعدت و یاری نیکوکاران را دارند.

اربابی از خیرین و نیکوکاران خواست تا وسایل اهدایی را متناسب با نیاز دانش آموزان تهیه و اهدا نمایند تا دانش آموزان نیازمند بتوانند از آنها استفاده کنند.

وی با قدردانی از کمک های خیرین دراین ایام گفت: خیرین نیکوکار با اهدای وسایل مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت ثواب دنیا و آخرت را برای خود جمع آوری می کنندو قطعا خداوند متعال پاداش کار نیک آنها را بی جواب نخواهد گذاشت.

 

انتهای پیام/ح

139 نفر دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان نیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.