همدان کلاس بدون معلم ندارد

مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت : برای اول مهر کلاس بدون معلم در استان وجود ندارد.

همدان کلاس بدون معلم نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ خزاعی ،مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان در شورای اموزش وپرورش استان افزود : سازماندهی نیروها انجام شده و نیروهای جدید الورود هم سازماندهی شده اند ومشکل خاصی از نظر نیروی انسانی نداریم .

به گفته وی مدارس استان برای آغاز سالتحصیلی جدید آمادگی لازم را دارند و همه فضای های آموزشی که نیازمند تعمیر وتجهیز بوده اند با توجه به بودجه واعتبارت بازسازی ونوسازی شده اند.

 مدیرکل نوسازی مدارس استان هم گفت : از محل قیر یارانه به استان محوطه 83 مدرسه با 100 هزار متر مربع آسفالت شده و118 هزار متر مربع هم عایق رطوبتی در مدارس وپشت بام مدارس انجام شده است.

تیموری افزود : در شهریور ماه امسال 222 مدرسه استان برخوردار از سیستم گرمایشی استاندارد شدند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه گفت : بنیاد برکت 69 طرح را در استان آغاز کرده که 37 طرح آن افتتاح ومابقی آن در دست اجرست.

وی  افزود : همزمان با اغاز سال تحصیلی جدید 12 مدرسه که توسط بیناد برکت ساخته شده افتتاح می شود .

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان هم گفت : آسفالت روکش و مرمت محوطه 50 درصد مدارس استان برای سال آینده از محل اعتبارات ملی واستانی ومشارکت مردم هدف گذای شده است.

 در ادامه حاجی بابایی نماینده همدان وفامنین هم گفت : دو استخر دانش آموزی برای استفاده معلمان ودانش آموزان در همدان تا پایان سال آماده افتتاح وبهره برداری شود.

خجسته دیگر نماینده مردم همدان وفامنین نیز گفت : آموزشهای مهارتی برای دانش آموزان برای تامین وتضمین آینده شغلی دانش آموزان در بازارهای کار باید مورد توجه و اولویت آموزش وپرورش استان قرار گیرد.

انتهای پیام/ش.و

آمادگی کلاس ها برای سال تحصیلی جدید

برچسب ها: اخبار همدان ، کلاس ، معلم ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.