مدیرکل فرودگاه‎های فارس خبر داد؛

نخستین هواپیما حجاج فارس وارد شیراز شد

نخستین هواپیما حجاج استان فارس بامداد امروز چهارشنبه وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا بدیعی فرد مدیرکل فرودگاه‎‌های استان فارس گفت: بامداد امروز نخستین هواپیما حجاج استان فارس ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه با تاخیر دو ساعته وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز شد که در این پرواز ۵۰۰ نفر از حجاج استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد بعد از انجام مناسک حج تمتع وارد شیراز شدند.

وی افزود: انتقال سه هزار و ۷۰۰ نفر از حجاج بیت‌الله الحرام در قالب ۲۵ کاروان توسط ۱۴ پرواز از ۲۱ شهریورماه تا ۲۷ این ماه ادامه دارد که برای انتقال و میزبانی از آنان تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

بدیعی فر با اعلام اینکه عملیات بازگشت حجاج با هواپیمای ایرباس ۶۰۰ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مدت شش روز انجام می‌شود، گفت: ضروری امسال نیز همانند گذشته همه دستگاه‌های خدمت‌رسان نیز برای ارائه خدمت به حجاج از آمادگی کامل برخوردار هستند تا زائران خانه خدا بتوانند با آرامش کامل وارد استان شوند و از آنان استقبال صورت بگیرید.

مدیرکل فرودگاه‎‌های استان فارس با بیان این‌که به دلیل کمبود فضا نمی‌توانیم پذیرای تعداد زیاد مشایعت‌کنندگان حجاج باشیم، تصریح کرد: امسال را اعلام کرده‌ایم که استقبال‌کنندگان بدون همراه در محل در نظر گرفته شده حضور یابند و حجاج خود را از فرودگاه انتقال دهند.
انتهای پیام/ر

بازگشت زائران خانه خدا به شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.