رئیس کل کمیته امداد امام (ره) کشور درسیرجان؛

بودجه کمیته امداد2هزار میلیاردتومان است/سیرجان مددجویان امدادی را کاهش داد

رئیس کمیته امداد کشور گفت: 20میلیاردتومان درسال صرف یارانه می شود که می توان با مدیریت این میزان پول طرح های زیادی را به بهره برداری رسانید.

بودجه کمیته امداد2هزار میلیاردتومان است/سیرجان مددجویان امدادی را کاهش دادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور امروزدر جلسه هم اندیشی خیرین در سیرجان گفت : سالیانه بیش از 20 میلیارد تومان از پول دولت یارانه داده می شود که می توان با مدیریت این مبلغ برای عمران و طرحهای اقتصادی هزینه کرد. و کسانی که نیازمند یارانه هستند به کمیته امداد مراجعه و کسانی نیازمند مبلغ یارانه هم نیستند انصراف دهند.

وی از اختصاص بودجه 2 هزارو 100 میلیارد تومانی با ابن نهاد در سال جاری خبرداد و گفت : دولت و مجلس در رفع فقر در جامعه همکاری خوبی دارند و سال گذشته ما 102 هزار فقره وام اشتغال زایی داشتیم و 1400 میلیارد تومان از منابع امدادی و بانکی تامین شد .

وی ایرانی ها را سخت کوش عنوان کرد و گفت : فرهنگ کار که تقویت شود فقر ریشه کن می شود و هنر نهاد ما باید بنای بر کاهش افراد تحت پوشش و ریشه کن کردن فقر مطلق  گذاشته شود.

وی سیرجان را بهترین شهر کشور در کاهش مستمری بگیران کمیته امداد عنوان کرد و گفت : در استان کرمان شش و نیم در صد جمعیت تحت پوشش هستند و سیرجان سه و شش دهم جمعیت تحت پوشش هست که با این همت وهمدلی مسئولین به زودی در این شهرستان مستمری بگیر نداریم.

 فتاح افزود : 450 نفر از افراد تحت پوشش در سیرجان فاقد مسکن هستند که ما کمک می کنیم این افراد هم با همکاری مسئولین صاحب خانه شوند و تا دوسال آینده مسکن این افراد ساخته می شود چون ده میلیون تومان را در این جلسه یکی از خیرین به هر نفر وام قرض الحسنه می دهد و 20 میلیون تومان هم ما می دهیم و ما دیگر در سیرجان افراد تحت پوشش بدون خانه نداریم .

مسئول کمیته امداد کشور هدف اصلی این نهاد در کشور را تولید و اشتغال عنوان کرد و گفت : هر سال باید 900 هزار شغل ایجاد شود و امروز حرکت جهادی دولت و مجلس برای رفع بیکاری  باید جدی تر در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

سیرجان بهترین شهر کشور درکاهش مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار