گرامی داشت شهدای دفاع مقدس

یاد وخاطره سردار شهید حاج علی گلستانی وشهیدان محسن گلستانی و باقرآقایی زاده از شهدای دفاع مقدس گرامی داشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛حجت السلام و المسلمین رمضانی یکی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج علی گلستانی  ومحسن گلستانی و باقرآقایی زاده دررشت گفت : شهیدان باپیروی از امام حسین (ع)تا آخرین نفس برای سربلندی ایران اسلامی جنگیدندو در این راه به شهادت رسیدند.

وی افزود: ایثارگری ها و تلاش های شهدا برای امنیت در کشور و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی ستودنی است و جوانان باید قدر این شهادت ها را بدانند و از آنها الگو بگیرند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بااشاره به تلاش های دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف بویژه جنگ رسانه ای تصریح کرد:دشمنانی که در هشت سال دفاع مقدس نتوانستند با انقلاب مبارزه کنند هم اکنون با استفاده از ماهواره ها ،فضای مجازی و جنگ رسانه ای توطئه های خود را دنبال می کنند.

در این مراسم که جمعی از مسئولان و خانواده های شهدا حضور داشتند، یکی از مداحان یاد وخاطره شهدای والامقام بویژه شهیدان گلستانی و اقایی زاده را گرامی داشتند .

سردار شهید حاج علی گلستانی در سال 65در عملیات کربلای 2در منطقه حاج عمران به شهادت رسیده بودو شهیدان محسن گلستانی و باقر آقای زاده در سال 63در مریوان به شهادت رسیده بودند.

انتهای پیام/ق

 

بزرگداشت شهدای دفاع مقدس  شهیدان گلستانی و آقایی زاده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.