در پی توهین به ترامپ صورت گرفت؛

درخواست کاخ سفید برای اخراج مجری سیاه‌پوست شبکه ورزشی «ای اس پی ان»

در پی توهین یک مجری تلویزیونی به رئیس‌جمهور آمریکا، کاخ سفید خواستار اخراج وی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، کاخ سفید روز چهارشنبه با محکوم کردن اظهارات یک مجری تلویزیونی که دونالد ترامپ را فردی نژادپرست خوانده بود، خواستار اخراج این مجری شد.

سارا سندرز در واکنش به سلسله توییت های مجری شبکه ورزشی «ای اس پی ان» (ESPN)، سخنان وی را شرم آور توصیف کرد و گفت: قطعا من فکر می کنم این اقدامی است که مستحق اخراج است.

گفتنی است، «جمل هیل» مجری سیاه پوست شبکه ورزشی «ای اس پی ان» در سلسله توییت هایی ترامپ را «فردی نژادپرست که از هواداران برتری سفیدها» هستند، توصیف کرده بود. وی در این توییت ها گفته بود ترامپ نادان ترین فردی است که در زندگی ام مشاهده کردم.

سخنان این مجری شبکه آمریکایی، از آخرین واکنش هایی است که به موضع متناقض ترامپ در برابر خشونت های «شارلوتسویل» در ایالت ویرجینیا که در تظاهرات هواداران برتری سفیدها بوقوع پیوست، وارد شده است.

به نظر می رسد سخنان این مجری شبکه تلویزیونی، تنش ها را میان محافظه کاران و این شبکه ورزشی که برخی آن را به سیاسی کاری متهم می کنند، افزایش دهد.

شبکه «ای اس پی ان» که والت دیزنی مالکیت آن را بر عهده دارد، در بیانیه ای اعلام کرد اظهارات «جمل هیل» در توییتر موضع رسمی این شبکه به حساب نمی آید. این شبکه همچنین در بیانیه خود اعلام کرد: ما با جمل در این خصوص صحبت کردیم و او می داند رفتارش ناشایست بوده است.

انتهای پیام/

 

اخراج مجری سیاه‌پوستی که به ترامپ توهین کرده بود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار