رشد ۶۰ درصدی دیدار گردشگران از بیت تاریخی امام (ره) درخمین

مسئول موسسه حفظ، تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در خمین از رشد ۶۰ درصدی دیدار گردشگران از بیت تاریخی امام (ره) خبرداد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام علیرضا مرودشتی مسئول موسسه حفظ، تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در خمین گفت: از ابتدای امسال ۳۲۰ هزار گردشگر داخلی از بیت تاریخی امام راحل در خمین دیدن کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۰ درصدی دارد.

حجت الاسلام مرودشتی افزود: سال گذشته تعداد گردشگران داخلی بیت امام (ره) ۱۴۲ هزار نفر بوده که باتوجه به گسترش و تقویت کار‌های فرهنگی و دیگر اقدامات، امسال این تعداد رشد ۶۰ درصدی دارد.

وی اضافه کرد: تعداد گردشگران خارجی بازدیدکننده از بیت تاریخی امام راحل در خمین از ابتدای سال تاکنون، نسبت به مشابه سال گذشته رشد ۲۰ درصدی داشته و این گردشگران از کشور‌های آلمان، آمریکا، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا بودند.

مسئول موسسه حفظ، تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در خمین با بیان اینکه ۳ راهنمای گردشگری و یک مترجم در بیت امام خمینی (ره) مشغول به فعالیتند ادامه داد: به منظور شناخت جایگاه، سبک زندگی و دیدگاه‌های حضرت امام (ره) در این مدت ۷۰ هزار جلد کتاب، بیش از ۴ هزار سی دی، روزنامه و بروشور در حوزه‌های مختلف در قالب بسته‌های فرهنگی به گردشگران اهدا شده است.

انتهای پیام /ج

رشددیدار گردشگران از بیت امام (ره) درخمین

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.