اراک؛

برگزاری بیش از ده ویژه برنامه در سالگرد امام راحل در خمین

مسئول موسسه تنظیم و نشر اثار امام در خمین گفت: بیش از ده ویژه برنامه در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در خمین برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛حجت‌الاسلام مرودشتی مسئول موسسه تنظیم و نشر اثار امام در خمین با اشاره به برگزاری بیش از ده ویژه برنامه در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در خمین گفت: امسال با توجه به برگزاری مراسم سالروز رحلت امام خمینی(ره) در ایام ماه مبارک رمضان، این مراسم در عصر چهاردهم خردادماه برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام مرودشتی، افزود: این مراسم از ساعت ۶ عصر در حسینیه بیت مراسم عمومی شروع می‌شود و بعد از آن هم جلسه شورای اداری را خواهیم داشت که تا نماز مغرب و عشاء در بیت تاریخی امام راحل(ره) ادامه دارد .

وی اضافه کرد : برگزاری شورای اداری مشترک استان مرکزی و شهرستان خمین  با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مدیران  ادارت استان و شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول موسسه تنظیم و نشر اثار امام در خمین ادامه داد : در این ایام سیاه‌پوش کردن بیت امام(ره) و همچنین غبار روبی توسط  عاشقان امام(ره) که داوطلبانه در هر سال این کار را انجام می‌دهند نیز از جمله برنامه‌های دیگر برای آماده سازی برگزاری مراسم است.

وی برگزاری نمایشگاه عکس فراق یار، نمایشگاه کتاب با بیش از سه هزار عنوان کتاب و همچنین چاپ بروشور از زندگینامه امام خمینی(ره) را از دیگر برنامه‌های سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  در خمین خواند.

 حجت‌الاسلام مرودشتی خاطر نشان کرد: در شب ارتحال آن حضرت ختم قرآن با حضور قاریان و فعالان قرآنی در بیت ایشان برگزار می‌شود و در پایان مراسم هم  از چند تن از این فعالان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.