57 پایگاه کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها را جمع آوری می کنند

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان ایلام گفت: امسال برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در راستای برگزاری جشن عاطفه‌ها 57 پایگاه در سطح مناطق مختلف استان ایلام دایر شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: جشن عاطفه‌ها در سال جاری در دو مرحله هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در سطح مدارس و مکان‌های عمومی و فرهنگی و مساجد برگزار می‌شود.

 

ضیاء رضایی با بیان اینکه مرحله اول جشن عاطفه‌ها در روزهای 23 و 24 شهریورماه در بخش‌های و مناطق مختلف استان برگزار می‌شود، افزود: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در راستای برگزاری جشن عاطفه‌ها 57 پایگاه در سطح مناطق مختلف استان ایلام دایر شده و مردم شریف و نوع‌دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با بیان اینکه همچنین 12 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز جمعه 24 شهریورماه در محل برگزاری نماز جمعه در سطح استان مستقر خواهد شد، اضافه کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز در روز چهارشنبه 19 مهرماه در محل مدارس این استان برگزار می‌شود.

 

رضایی با اشاره به اینکه شعار جشن عاطفه‌ها در سال جاری مهر در انتظار همدلی است، تصریح کرد: مردم نیکوکار و خیراندیش استان ایلام در سال گذشته بالغ‌بر 737 میلیون تومان در قالب جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان بی‌بضاعت و مردم نیازمند کمک کردند.

 

وی با بیان اینکه کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این آیین در استان فراهم‌شده است، گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در سطح پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها و مدارس استان جمع‌آوری و برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند در اختیار آموزش‌وپرورش قرار خواهد گرفت.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با دعوت از اقشار مختلف مردم در راستای شرکت گسترده در جشن عاطفه‌ها، عنوان کرد: صداوسیمای مرکز ایلام برگزاری جشن عاطفه‌ها به‌صورت زنده در مناطق مختلف استان پوشش خبری و تصویری خواهد داد که از همکاری صداوسیمای مرکز ایلام و رسانه‌های استان در این زمینه تقدیر می‌شود.

 

انتهای پیام/ح

 

جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه ها در 57 پایگاه در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.