درجشنواره تولیدات تلویزیونی؛

کسب 8 عنوان برتر کشور در صداوسیمای مرکز کرمان

از 8 برگزیده و 3 اثر قابل تقدیر صدا وسیمای مرکز کرمان در جشنواره تولیدات مراکز صداوسیمای استان ها امروز درکرمان تجلیل شد

کسب 8 عنوان برتر کشور در صداوسیمای مرکز کرمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در مراسمی که با حضور نمایندگان کرمان در مجلس برگزار شد، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان وراور درمجلس گفت: رسانه ملی بعنوان یک رسانه تاثیر گذار در کسب 8 عنوان برتر کشور در صداوسیمای مرکز کرمانحوزه مسائل فرهنگی و اقتصادی در انعکاس پیام به جهان بسیار قوی عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت رسانه باید درخدمت گفتمان اقتصاد مقاومتی باشد نشست با رئیس رسانه ملی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان پیشگام اقتصاد مقاومتی درکشور است، صداو سیمای مرکز کرمان نیز باید با بهره گیری از توانمندی کارشناسان در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کند که نقش تاثیر گذاری دارد.

همچنین زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز با اشاره به رسالت سنگین صدا و سیما این رسانه را نیازمند حمایت خواند و گفت: اکنون دشمنان نظام و انقلاب 226 شبکه تلویزیونی و بیش از 2 هزار کانال خبری را فعال کرده اند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اعلام اینکه، بودجه بی بی سی 6 هزار و 800 میلیارد تومان است اما بودجه رسانه ملی، یک سوم این مبلغ است گفت: دولتمردان در این خصوص کمک کنند که اگر صدا و سیما حمایت شود با وجود نیروهای علاقه مند می توانند اثار فاخری تولید کند که جهان را شگفت زده کند.

علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز با اشاره به کسب 8 رتبه کشوری و 3 عنوان شایسته تقدیر در بیستمین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما افزود: استان از شهریور پارسال 2 سریال، یک تله فیلم و مستند و انیمیشن تولیدکرده و در پخش برنامه هایی با شبکه سراسری از جمله شب های فیروزه ای و شب ها ی پرستاره جایگاه خوبی در شبکه های سراسری بدست آورده است.

وی از اعلام آمادگی شبکه های سراسری برای اجرای زنده با مرکز کرمان خبر داد.

درمراسم قدردانی از برگزیدگان کرمانی جشنواره تولیدات مراکز صدا وسیما، از طرف دکتر پور ابراهیمی و دکتر زاهدی و نماینده استاندار به علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان لوح سپاس اهدا شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار