رضایی در یادواره شهدای مدافع حرم:

شهدا راه یقین را در پیش گرفتند/اقتصاد مقاومتی خط مقدم انقلاب است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی اولین انقلابی است که سریال شکست‌ها را بر پیشانی آمریکایی‌ها گذاشته است.

شهدا راه یقین را در پیش گرفتند/اقتصاد مقاومتی خط مقدم انقلاب استبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره ۲۶۶ شهید و شهدای مدافع حرم که در مسجد حضرت مهدی(عج) برگزار شد، اظهار کرد: نعمتی که خداوند متعال به ما عنایت کرده و از همه نعمت‌ها بالاتر بوده وجود مقام معظم رهبری است که هیچ کدام از کشورهای مسلمان چنین نعمتی را ندارند.

وی با بیان اینکه تغییر و اصلاح باید از درون خودمان شروع شود، افزود: اگر بخواهیم از فقر و جهل بیرون بیاییم باید خودمان را تغییر دهیم. راهی که امام (ره) و مقام معظم رهبری پیش روی ما گذاشته‌اند موجب بهبود وضع ما در داخل و خارج کشور شده است.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب قیام بزرگی بود که از درون ما شروع شد و ما خودمان را تغییر دادیم که نتیجه آن رشد و پیشرفت و تعالی شد.

رضایی گفت: ما نمونه شهدای ۱۵ تا۱۷ ساله زیادی داریم که به قهرمانان ملی تبدیل شده و نمونه های آن شهیدان همت، باکری، باقری و بسیاری دیگر هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به شکست‌های مداوم جبهه استکبار افزود: جبهه استکبار با تمام امکانات روبروی انقلاب اسلامی قرار گرفته و حادثه پشت سر هم درست می‌کند، اما در تمامی این حوادث شکست خورده است.

وی ادامه داد: مقام معطم رهبری در مراسم سالگرد امام(ره) فرمودند که حوادث دهه شصت را به مردم بگویید. ما با قدرت توانستیم از حوادث عبور کرده و استکبار در مقابل ما به زانو درآمده است. انقلاب اسلامی اولین انقلابی است که سریال شکست‌ها را بر پیشانی آمریکایی‌ها گذاشته است.

رضایی افزود: پیروزی‌های جبهه مقاومت با توکل به خدا و امام عصر(عج)، حمکت مدبرانه امامین انقلاب و و فداکاری مردم و تحولی که در نفوس جوانان پیدا شده محقق شده است.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران بیان داشت: آمریکایی‌ها تا به امروز دست به حوادث گوناگونی زده و شکست خورده‌اند. ملت ایران با قدرت پای انقلاب و جبهه استکبار ایستاده است‌. ما از دل حوادث به توانایی‌ها و تجربه‌های جدیدی دست پیدا کرده‌ایم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نطام با اشاره به حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان از سال‌ها پیش به دنبال روزنه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب بودند اما توطئه آنان نیز خنثی شد و شما دیدید که ما چطور جواب آنها را دادیم. در این اقدام ما تعدای از تروریست‌ها را دستگیر کردیم و تنها با ۶ موشک اهداف و مقرهای فرماندهان تروریست‌ها در دیرالزور سوریه به دقت مورد اصابت موشک قرار گرفت. این قدرت و توانایی جمهوری اسلامی ایران از دل سختی‌های جنگ تحمیلی دست آمده است

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی بعد از دوران دفاع مقدس تاکنون ۳بار خواستند که به ما حمله کنند اما نتوانستند، چرا که به قدرت ایران اسلامی آگاه بوده و راه جنگ بسته شده است.

فرمانده اسبق سپاه افزود: تهدیدات و توطئه‌ها از بین رفته است و ما از دل تهدیدات به توانایی‌ها دست پیدا کرده‌ایم که امروز ایران اسلامی از نطر سیاسی، نطامی و دفاعی و... قدرت اول منطقه است.

رضایی با بیان اینکه شهدا راه یقین را در پیش گرفتند، تاکید کرد: خوشا به حال آنانکه نور انقلاب را می‌بینند. ما یک لحطه هم در راه رسیدن به اهدافمان نباید وقت تلف کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نطام ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلاتمان خودمان هستیم. وجود برخی تردیدها و ابهاماتی که ایجاد می‌کنیم موجب از دست رفتن برخی سرمایه‌ها شده است. ما جوانان بسیاری همچون حججی داریم که می‌توانند در عرصه‌های مختلف به کشورمان کمک کنند. ما موشک را با پیچیدگی‌های زیادی که دارد، ساخته‌ایم، اما در برخی صنایع همچون خودروسازی با مشکلات مواجه هستیم. عده‌ای منتطر باز شدن درهای امریکایی‌ها هستند ولی بدانند که استکبار به نوکران خودش هم رحم نکرد. تحریم‌های اقتصادی بدتر از جنگ نیست و ما باید راه یقین را در مشکلات در پیش بگیریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه با راه یقین موشک‌های مدرن با برد ۲۰۰۰کیلومتر را ساختیم و نیروهای مسلح قدرتمندی در کشور داریم، خاطرنشان کرد: امروز اقتصاد مقاومتی خط مقدم انقلاب ما است و همانطور که استکبار را در دمشق و حلب شکست دادیم می توانیم آنها را در صنعت و سایر حوزه‌ها نیز پشت سر گذاشته و با خودباوری در جوانان راه پیشرفت را در عرصه‌های مختلف طی کنیم.

انتهای پیام/

ملت ایران با قدرت پای انقلاب و جبهه استکبار ایستاده است‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
خدا قوت سردار
آخرین اخبار