شاهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای رشته‌های پر تقاضا

رئیس سنجش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: بنابر دستورالعمل‌ شورای گسترش‌ وزارت علوم‌ تکمیل ظرفیت‌ تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد انجام می‌شود.

چگونگی‌ تکمیل ظرفیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد/ اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای رشته‌های پر تقاضاامیررضا‌  شاهانی، رئیس سنجش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بر اساس دستورالعملی‌ که شورای گسترش وزارت علوم به دانشگاه آزاد در خصوص تکمیل ظرفیت‌ تحصیلات تکمیلی‌ در رشته‌های مختلف این کار صورت می‌گیرد و با توجه به اینکه رشته‌های پر تقاضا‌ و مراکز دانشگاهی خاص خیلی سریع ظرفیتشان‌ پر می‌شود، با این حساب اعلام تکمیل‌ ظرفیت‌ در مقطع‌ تحصیلات تکمیلی نیز برای این رشته‌ها در نظر گرفته شده است.

 رئیس سنجش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در خصوص تکمیل ظرفیت دکترا‌ نتایج نهایی اعلام می‌شود و برای مقطع کارشناسی ارشد نیز باید ظرفیت صندلی‌های خالی بررسی‌ شود.

 وی یادآور شد: افرادی که برای تکمیل ظرفیت‌ علاقمند به ثبت‌نام بوده می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Tik
۱۲:۳۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
زمانش کیه
آخرین اخبار