کارشناس هواشناسی:

تداوم کاهش دما در سیستان و بلوچستان

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: روند کاهش دما تا فردا در استان به ویژه نیمه شمالی تداوم دارد.

تداوم کاهش دما در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  ،مصدق گودرزی کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روند کاهش دما از اواسط هفته گذشته در استان آغاز شده است و حداکثر دمای روز گذشته زاهدان 30 درجه بوده که به نسبت چهار روز گذشته 6 درجه کاهش را نشان می دهد.

وی افزود: زاهدان با حداقل 11 درجه و دلگان با حداکثر 43 درجه بالای صفر در شبانه روز گذشته به ترتیب خنکترین و گرمترین نقاط سیستان و بلوچستان بودند.

گودرزی گفت: برای شمال استان وزش باد در ساعات اولیه روز و در برخی اوقات گرد و خاک و کاهش دید تا پایان هفته پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: در نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان بعد از ظهرها افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: برای نواحی جنوبی و سواحل غبارمحلی و در ارتفاعات جنوب استان بعدازظهرها افزایش ابر انتظار می رود.

گفتنی است؛ سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 775 هزارنفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله توفان، بارندگی، سیل، خشکسالی و مواج شدن دریا را تجربه کند.

انتهای پیام /ع

کاهش  دما در سیستان وبلوچستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار