افزایش ۵۰۰۰ پورت ارتباطی در حوزه ارتباطات شهربابک تا پایان سال جاری

مدیر عامل مخابرات استان کرمان گفت: با اجرای طرح افزایش پورت در شهربابک و تحویل آنها تعداد متقاضیان تلفن ثابت به صفر خواهد رسید .

افزایش ۵۰۰۰ پورت ارتباطی در حوزه ارتباطات شهربابک تا پایان سال جاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  دوست محمدی مدیر عامل مخابرات استان کرمان در نشست بررسی راهکارهای توسعه ای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان شهربابک از توسعه ی حوزه ارتباطات شهرستان شهربابک با افزایش ۵۰۰۰ پورت ارتباطی تا پایان سال خبر داد و گفت: این پروژه به عنوان یک تحول و توسعه ی بی نظیر در شهربابک محسوب می شود که با اجرای آن و تحویل پورت به متقاضیان تلفن ثابت , تعداد افراد متقاضی به صفر خواهد رسید.


وی افزود: ارتباطات به عنوان زیر ساختی برای سایر زیر ساختها به تلاش جمعی مسئولین در جهت رفع مشکلات این حوزه و حمایت آنها در توسعه ی ارتباطات نیاز دارد.


دوست محمدی با اشاره به مشکلات تلفن ثابت و پوشش دهی تلفن همراه در روستاها, بیان داشت: با نظر مثبتی که وزیر اطلاعات در رابطه با روستاها دارد امیدواریم اعتباری در جهت رفع مشکلات ارتباطی این مناطق در نظر گرفته شود تا هیچ متقاضی تلفن ثابتی در روستاها و هیچ نقطه ای بدون پوشش تلفن همراه در استان نداشته باشیم.


وی با بیان رشد حدود ۵۰ درصدی استفاده از تکنولوژی تلفن همراه در دولت یازدهم در شهرستان شهربابک، گفت: بزرگترین پروژه مخابراتی استان کرمان از مهر سال گذشته توسط همراه اول در جهت تجهیز فضای استان به نسل سوم و چهارم همراه اول آغاز شده است که سهم شهرستان شهربابک ۱۴ سایت ۳G و ۴G که در حال کار می باشد و همچنین مراحل نصب ۸ سایت جدید برای استبرق , دهج , بنه یکه , میدوک, جوزم و خورسند نیز به اتمام رسیده که در دو ماه آینده شروع به کار خواهد کرد.


مدیر عامل مخابرات استان کرمان در ادامه اظهار داشت: ۳۰۰۰ پورت اینترنت پرسرعت در مجموعه شهرستان شهربابک وجود دارد که ۵۰ درصد از این تعداد در دولت یازدهم افزایش داشته است که روند این توسعه در جهت کیفیت اینترنت در سال جاری با توجه به تامین اعتبار پروژه ی توسعه ی پنجاه درصدی مخابرات کرمان تدوام دارد و در آینده نزدیک شاهد تحولات اساسی در این حوزه خصوصا افزایش پهنای باند خواهیم بود.


وی در پایان گفت: مشکل غار ایوب در حال پیگیری است و در رابطه با توسعه روستاها رویکرد منحصر به فردی وجود خواهد داشت.


انتهای پیام/س

 

تعداد افراد متقاضی تلفن ثابت شهر بابک به صفر خواهد رسید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار