تجلیل از هزار بازنشسته تامین اجتماعی استان کرمان

اداره کل تامین اجتماعی کرمان از بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان تجلیل کرد.

تجلیل از هزار بازنشسته تامین اجتماعی استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ صبح امروز  با حضور مسئولان استانی و جمع زیادی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی در محل پارک مشاهیر شهر کرمان از یکهزار بازنشسته استان کرمان تجلیل شد.


علی حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان در این آیین با تاکید بر لزوم تکریم بازنشستگان گفت: افرادی که سال های زیادی در سنگر خدمت به جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند و جوانی و عمر خود را در این مسیر تقدیم کردند، امروز به عنوان بازنشسته و ازکار افتاده شناخته می شوند که به طور 100 درصد لایق تکریم و تجلیل هستند.


حسینی با تکریم و تجلیل از افرادی که در مسیر توسعه و اشتغال استان جان خود را از دست دادند و امروز به عنوان بازمانده، تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته اند افزود: سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان با 46 واحد اجرایی در شهرستان های مختلف با 26 شعبه مستقر، 15 شعبه کارگزاری و پنج شعبه اقماری به بیش از یک میلیون و 450 هزار نفر از جمعیت این استان خدمت رسانی می کند.


وی با بیان اینکه در استان کرمان بیش از یکصد هزار خانوار ماهانه از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت می کنند خاطرنشان کرد: تعهدات تامین اجتماعی کرمان در بخش بیمه ای و حوزه پرداخت مستمری بیش از 110 میلیارد تومان در هر ماه است.


وی ادامه داد: خوشبختانه با ثبات مدیریتی که در دولت تدبیر و امید برای سازمان تامین اجتماعی رقم خورد، به موقع و در موعد قانونی تمام تعهدات این سازمان در قبال بیمه شدگان و افراد تحت پوشش انجام می شود.


حسینی همچنین اظهار کرد: اعتقاد داریم که دعای خیر بازنشستگان کمک می کند تا کارکنان سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند و تجهیز منابع را انجام دهند.


وی بیان کرد: با تدابیر دولت ، هر سال بیش از نرخ تورم افزایش مستمری ها لحاظ می شود و این حاصل همراهی، همدلی و ثبات مدیریتی در سازمان تامین اجتماعی است.


در این آیین صمیمی که با حضور بیش از یک هزار بازنشسته و خانواده های آنها برگزار شد، توسط تیم پزشکی مدیریت درمان اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، خدمات سرپایی همچون انجام آزمایش ها و مشاوره تغذیه به بازنشستگان ارائه شد.

 

انتهای پیام/س

 

یک هزار بازنشسته تامین اجتماعی استان کرمان تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار