زارع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ایام محرم، افزایش قیمت ندارد

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از وضعیت قیمت های اعزام این ستاد در ایام محرم خبر داد.

افزایش قیمتی در ایام محرم نداریممحمد زارع، معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص قیمت های این ستاد برای ایام محرم گفت: قیمت ها در این ایام به صورت عادی به قیمت یک میلیون و 700 هزار تومان  با همان کارمزد 4 درصدبرای دانشجویانی که به صورت هوایی اعزام می شوند و یک میلیون تومان برای دانشجویانی که زمینی اعزام می‌شوند، در نظر گرفته شده است و هیچ گونه افزایش قیمتی در ایام نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: فقط قیمت اعزام‌ها به عتبات در ایام عید نوروز و عرفه حدود 15 درصد افزایش می‌یابد، اما پس از گذران این ایام هزینه‌ها به روال عادی بازمی‌گردد.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان  تصریح کرد: افزایش اعزام‌ها در ماه محرم متناسب با ظرفیت ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت می‌گیرد و نمی‌توانیم بیش از ظرفیت‌های موجود نسبت به تقاضای اعزام در این ایام اقدام نماییم.

زارع یادآورشد: این دوره از اعزام‌های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان که از 15 مرداد آغاز شده است با اعزام آخرین کاروان دانشگاهیان در تاریخ 8 آبان ماه سال جاری به پایان می‌رسد و پس از آن برنامه ریزی ستاد عمره و عتبات برای دور بعدی اعزام‌ها آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/

اعزام دانشجویان به عتبات توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار