فقیهی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

عتبات دانشگاهیان برنامه ای برای پیاده روی اربعین ندارد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: امسال ستاد برای اربعین برنامه‌ای ندارد و اعزام‌ها تنها از سوی بسیج دانشجویی انجام می‌شود.

هیچ  کاروانی دانشجویی در اربعین از سوی عتبات دانشگاهیان صورت نمی گیردمحمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اعزام دانشجویان به عتبات در اربعین امسال گفت: ستاد عتبات دانشگاهیان همانند سال های قبل هیچ گونه اعزامی در اربعین برای دانشجویان ندارد.

وی ادامه داد: در این باره هم بسیج دانشجویی با هماهنگی های لازم از سوی وزارت علوم و سایر دستگاه‌های آموزش عالی برنامه ریزی کرده و ظرفیت دانشجویان را  برای اعزام به اربعین تعیین می‌کند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: اعزام دانشجویان برای روز اربعین به عهده سازمان بسیج دانشجویی است که دانشجویان را به صورت کاروان به این سفر معنوی اعزام خواهند کرد.

فقیهی اضافه کرد: در واقع اعزام های که از سوی ما برای عتبات در نظر گرفته شده در ایام تابستان و بهمن ماه هرسال صورت می گیرد.


وی یادآورشد: اعزام دانشجویان در دوره هفدهم تا 8 آبان ماه سال جاری ادامه دارد  و دوره هجدهم هم از بهمن ماه سال جاری صورت می گیرد و اعلام ثبت نام برای این دوره از سایت لبیک اطلاع رسانی خواهد شد.


انتهای پیام/

 اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در تابستان و بهمن ماه انجام می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار