معتمدی خبر داد؛

بازنگری دروس جدید در دانشگاه امیرکبیر از اول مهر

رییس دانشگاه امیرکبیر از بازنگری برنامه های جدید دروس دانشگاهی از اول مهرماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد.

بازنگری دروس جدید در دانشگاه امیرکبیر در سال تحصیلی جدیداحمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ارتقای کیفیت و استانداردهای آموزشی، پژوهشی دانشگاه امیرکبیر، از سیاست‌های اصلی در برنامه ششم توسعه محسوب می شود  و دانشگاه امیرکبیر به دنبال به روز رسانی  محتوا، بهبود مستمر روش‌های آموزشی و استانداردسازی امکانات فضاهای آموزشی است.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب یک بازنگری همه جانبه در کشور در خصوص برنامه های آموزشی صورت گرفت  و بعد از آن دانشگاه های متعددی  به صورت پراکنده برنامه بازنگری دروس خود را در دانشگاه های خود انجام دادند

رییس دانشگاه امیرکبیر بیان کرد: بازنگری دروس دانشگاهی به صورت یک ضرورت در دانشگاه ها به حساب می آید و به دانشگاه های برتر هم  اعلام شد  که اختیار دارند که برنامه هایشان را بازنگری  کنند.

معتمدی تصریح کرد: بازنگری سرفصل های دروس در دانشکده های مختلف این دانشگاه از سال 94 در دانشگاه امیرکبیر آغاز شد و قرار است امسال این بازنگری را در این دانشگاه از اول مهر اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: بازنگری هایی انجام شده از سوی شورای عالی برنامه ریزی آموزش عالی در وزارت علوم می توانند به صورت متمرکز عمل کنند و در این راستا دانشگاه ها ی دارای هیات های ممیزی اختیار دارند دروس دانشگاه های خود را بازنگری کنند.

 در واقع هدف ما این است که سرفصل های بازنگری شده را در وزارت علوم به اجرا در بیاوریم که در صورت نیاز دانشگاه های دیگر هم می‌توانند از این کار  بهره برداری کنند.

 

انتهای پیام/

بهبود مستمر روش‌های آموزشی و استانداردسازی امکانات فضاهای آموزشی در دانشگاه امیرکبیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار