فرمانده انتظامی کرمانشاه:

عوامل درگیری مسلحانه در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

عوامل درگیری مسلحانه در کرمانشاه دستگیر شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای این شهرستان، مأموران کلانتری 25 دولت‌آباد به منظور بررسی موضوع سریعا راهی منطقه شدند که مشخص شد عده‌ای از همسایه‌ها به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده و اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده‌اند.

وی افزود: به دلیل گستردگی درگیری دو اکیپ از ماموران یگان امداد نیز به محل اعزام شدند که در نهایت با استفاده از شگردهای خاص پلیسی درگیری خاتمه پیدا کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه در این درگیری پنج نفر بر اثر تیراندازی مجروح شدند، گفت: مجروحان این درگیری با کمک عوامل مرکز فوریتهای پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

شیرزادی عنوان کرد: مأموران انتظامی شهرستان، بلافاصله پس از حضور در صحنه جرم پنج نفر از عوامل اصلی درگیری را شناسایی و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه حضور به موقع و مقتدرانه پلیس مانع گسترش نزاع شد، گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده‌ای هنجارشکن نظم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند و با این دست جرایم به شدت برخورد قاطع خواهیم کرد.

انتهای پیام /ی

دستگیری عوامل درگیری مسلحانه در کرمانشاه 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.