معاون هماهنگ کننده انتظامی؛

بهترین راهکار با جنگ نرم دشمن عمل به منویات مقام معظم رهبری

معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: بهترین راهکار با جنگ نرم دشمن عمل به منویات مقام معظم رهبری در ماموریت های پیش رو می باشد.

بهترین راهکار با جنگ نرم دشمن عمل به منویات مقام معظم رهبری به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  ، سرهنگ غلامرضا جعفری در جلسه کمیته جنگ نرم پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان، بیان داشت: استان سیستان و بلوچستان یک استان حساس، مهم و امنیتی است و به عنوان نماد امنیت کشور با ید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان علیرغم بی ثباتی های آن سوی مرزهایش در کشورهای همسایه بحمدالله در این استان به همت، تلاش، مشارکت و همدلی بین نیروی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی و مردم امنیت قابل قبول و مطلوبی وجود دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه همه ما باید در راستای منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم، تصریح کرد: فرمانده کل قوا از این استان به عنوان تنگه احد یاد کردند و ما باید با تلاش و کوشش شبانه روزی دست در دست هم از امنیت پایدار استان به خوبی محافظت کنیم.

سرهنگ جعفری بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمن را اجرا و عمل به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این حوزه عنوان کرد و اظهار داشت: اگر فرمایشات فرمانده کل قوا را در این زمینه بکار گیریم و وظایف تکلیفی که بر عهده همه دستگاه ها قرار دارد به خوبی انجام شود با کوچکترین مشکلی مواجه نخواهیم شد.

رئیس ستاد انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان داشت: دشمنان ما از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با جنگ تحمیلی، تهاجم و شبیخون فرهنگی و با بکارگیری هر نوع ترفندی به دنبال ضربه زدن به انقلاب بوده اند و مقام معظم رهبری همیشه این موارد را به زیبایی و مدبرانه گوشزد و هشدار داده اند و وظایف همه دستگاه ها را به خوبی روشن کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان سیستان و بلوچستان با ظرفیتی که دارد و با وجود علماء شیعه و اهل سنت می تواند با تهدیدات جنگ نرم به خوبی مقابله کند و این وفاق و همدلی که بین همه دستگاه های مرتبط وجود دارد باعث می شود دشمنان نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود،افزود: ارجحیت اقدامات ایجابی به اقدامات سلبی می تواند یکی دیگر از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان باشد و این نیازمند برنامه ریزی های لازم از سوی متولیان فرهنگی در این زمینه می باشد.

انتهای پیام/ع

سیستان و بلوچستان یک استان حساس، مهم و امنیتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار