رئیس هیئت دو و میدانی استان قم :

اعزام ۱۴ دختر و پسر قمی به مرحله نهایی لیگ دو و میدانی امید

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام ۱۴ دختر و پسر قمی به مرحله نهایی لیگ دو و میدانی امید خبر داد.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  ؛ حضور تیم‌های دختران و پسران دو و میدانی استان قم در مرحله نهایی لیگ امید در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان تازه‌ترین خبر پیرامون دو و میدانی قم و برنامه‌های مسابقاتی این رشته در استان است.

وی افزود: رقابت‌های لیگ دو و میدانی امید در آخرین مرحله  در بخش دختران ۲۶ و ۲۷ شهریور و در بخش پسران ۲۸ و ۲۹ شهریور در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود و استان قم مجموعاً ۱۴ ورزشکار در این مسابقات خواهد داشت.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در بخش دختران، ۳ دو و میدانی کار از قم در این مسابقات حضور دارند که زهرا رضایی که اخیراً به عنوان سومین پدیده برتر ورزش قم در بخش دختران از سوی رسانه‌ها در سال ۹۵ انتخاب شد در مواد ۱۰۰ متر و ۴۰۰ با مانع برای استان قم روی پیست می‌رود.

رضایی بیان داشت:  علاوه بر زهرا رضایی، لیلا خدری در  ۴۰۰ متر با مانع و مریم عزیزی در  پرتاب وزنه نیز در این مسابقات در ترکیب تیم استان قم مسابقه می‌دهند و مربی و سرپرستی تیم اعزامی بر عهده فرشته شکوهی راد است.

رضایی عنوان کرد: در بخش پسران که ۱۱ ورزشکار ما روی پیست خواهند رفت محمدرضا فریدی دو و میدانی کار آینده دار ما و همچنین مهدی رضایی در مواد ۱۰۰ متر  و ۲۰۰ متر، علی کشاورز در مواد  ۱۰۰ متر  و ۱۱۰ متر مانع و علی سلامتیان در ماده ۱۱۰ متر مانع در این مسابقات، حاضر می‌شوند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: محمدتقی مهرعلی در  پرتاب وزنه، محسن سالاری، سید علی حسینی، علی محمد زابلی  در پرش با نیزه، علی قاسم بابایی در ۱۰۰ متر  و ۲۰۰ متر و  مهدی مقدمی در  ۴۰۰ متر با مانع دیگر اعضای تیم اعضای استان قم هستند و این تیم با مربیگری رضا محمد زاده و سرپرستی محمدرضا اسحاقی عازم تهران خواهد شد.

اعزام ۱۴ دختر و پسر قمی به مرحله نهایی لیگ دو و میدانی امید

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار