وجود ۸۰۰ واحد نساجی در زنجان /اشتغال 5 هزار نفر در صنعت نساجی استان زنجان

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از وجود ۸۰۰ واحد نساجی در زنجان خبر داد و گفت: این واحدها زمینه اشتغال بیش از ۵ هزار نفر را فراهم آورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛کلانتری معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: زنجان قطب صنعت نساجی کشور است و در این صنعت جایگاه خوبی را در سطح کشور دارد.

وی صنعت نساجی استان زنجان را جوان و پویا عنوان کرد و یاد آورشد: این صنعت در استان موقعیت خوبی نسبت به استانهای دیگر دارد و نسبت به سایر استانها صنعت جوان و مدرنی به شمار می رود.

معاون امور صنایع سازمان تصریح کرد: استان زنجان در بحث اشتغالزایی در صنعت نساجی موقعیت خوبی دارد و خوشبختانه در استان زنجان درصد اشتغال در صنعت نساجی خوب است که در این میان باید دولت بر این امر اذعان داشته باشد که حمایت از صنعت، یعنی توسعه اشتغال و اقتصاد و باید برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی شود.

کلانتری تاکید کرد: چند واحد صنعت نساجی در استان راه اندازی شده و وضعیت صنعت نساجی در استان زنجان امیدوار کننده است.

وی با بیان اینکه این صنعت در استان نیازمند سرمایه‌گذار است افزود : توسعه صنعت نساجی در استان زنجان نیاز به حمایت و توجه جدی دارد ؛ چراکه اشتغال در صنعت نساجی جزء پرکاربردترین اشتغال هاست.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ابراز کرد: صنعت نساجی استان ظرفیت مناسبی برای توسعه دارد و توانسته است تاکنون در این زمینه دستاوردهای خوبی داشته باشد به طوریکه با ایجاد واحدهای ریسندگی، رنگرزی و بافندگی در استان توانسته است حرفی برای گفتن داشته باشد.

انتهای پیام/ن

اشتغال 5 هزار نفر در صنعت نساجی استان زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.