مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان ؛

اجرای طرح کوله مهربانی در دامغان

در این طرح ۵۰۰ سبد تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حمیدرضا کشاورزیان مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان ضمن اشاره به توزیع ۵۰۰بسته تحصیلی حاوی لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: این سبد شامل لباس فرم مدرسه، کیف، کفش و لوازم‌التحریراست که در طرحی موسوم به «کوله مهربانی» اجرایی می‌شود همچنین باید گفت ارزش هر بسته ۱۱۰ هزار تومان محاسبه‌شده که با همکاری چهار خیر و کمیته امداد در بین دانش آموزان توزیع‌شده است.


وی افزود ۶۵ نفر دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان قرار دارند که برای کمک‌هزینه تحصیلی سال تحصیلی جدید دانشجویان کاردانی و کارشناسی هر کدام ۴۵۰ هزار تومان و کارشناسی و کارشناسی ارشد ۶۵۰ هزار تومان در هر ترم پرداخت می‌شود.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان  بابیان اینکه در این شهرستان قریب به دو هزار نفر خیر در طول سال با کمیته امداد همکاری دارند، تصریح کرد: این افراد در اجرای طرح‌های ایتام، محسنین و شفا در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی با این نهاد انقلابی، همکاری دارند.


کشاورزیان به اجرای طرح «احسان حسینی(ع)» در آستانه فرارسیدن ماه محرم برای چهارمین سال متوالی در این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح سال گذشته با کمک خیران شهرستان اجرا و اقلامی چون برنج و روغن نباتی و با کمک ۱۵۰ میلیون تومانی خیران تأمین و در بین افراد نیازمند توزیع می‌شود که پیش‌بینی ما برای سال جاری، توزیع اقلام موردنیاز افراد تحت پوشش هم‌زمان با روز یازدهم ماه محرم است.


وی اظهار داشت: در دیگر طرح ویژه محرم نیز در روز یازدهم این ماه، ۷۲ دیگ غذا از سوی یک خیر اهل امیرآباد، طبخ و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.


انتهای پیام / د


توزیع 500 سبد تحصیلی در بین دانش آموزان دامغانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.