برگزاری نمایشگاه در امتداد عاشورا در خراسان جنوبی

معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه در امتداد عاشورا به ماسبت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی خبر داد.

رحیم آبادی،معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت: برای اولین بار نمایشگاه در امتداد عاشورا در خراسان جنوبی افتتاح می شود که رونمایی از نقش خراسان جنوبی در دفاع مقدس به روایت اسناد از اهداف اصلی آن است.


وی با بیان اینکه نمایشگاه در امتداد عاشورا شنبه یکم مهر ماه در مکان شهدای باقریه مرکز استان برگزار می شود،افزود: رژه نیروهای نظامی و انتظامی سی و یکم شهریور ماه مصادف با اولین روز از هفته دفاع مقدس،ساعت ۸ صبح از بوستان شهدای گمنام واقع در بلوار پاسداران آغاز می شود.

معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت:محافل انس با قرآن در کلیه شهرستان های استان ٬ همچنین برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه ها ٬افتتاح پروژه های عمرانی با اعتبار 2.5 میلیارد تومان و پنج شنبه ششم مهرماه گلباران گلزار شهدا در کلیه شهرستان ها از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام /ب


برنامه های هفته دفاع مقدس 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.