میرمحمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تخصیص بودجه استانی بهبودی پیشرفت طرح‌های عمرانی را به دنبال دارد

استاندار یزد گفت: اختصاص بودجه به استان‌ها باعث می‌شود تصمیم‌گیری، پیشرفت طرح‌های عمرانی و برنامه‌های اجرایی بهبود یابد.

تخصیص بودجه استانی بهبودی پیشرفت طرح‌های عمرانی را به دنبال داردسید محمد میرمحمدی استاندار یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره اختصاص بودجه به استان‌های کشور، اظهار کرد: تحقق این امر باعث می‌شود اعتبارات به صورت دقیق‌تری به استان‌ها تخصیص داده شود.

وی افزود: مدیران استانی با همفکری، اعلام ضرورت‌ها و پذیرش برنامه‌ریزی، اولویت‌های استان را مشخص می‌کنند و نهایتا برای آن اعتبار در نظر گرفته می‌شود.

میرمحمدی ادامه داد: بودجه طرح‌های ملی در وزارت‌خانه‌ها توزیع می‌شود بنابراین ممکن است برخی طرح‌ها پیشرفت بیشتری داشته باشد، از این رو تخصیص اعتبار به سوی این طرح‌ها گرایش پیدا می‌کند.

استاندار یزد گفت: اختصاص بودجه به استان‌ها باعث می‌شود تصمیم‌گیری، پیشرفت طرح‌های عمرانی و برنامه‌های اجرایی بهبود یابد.

وی اضافه کرد: در سطح ملی ممکن است طرحی چند درصد پیشرفت داشته باشد اما زمانی که اولویت به طرحی خاص داده می‌شود، اعتبار از استان دیگر کمتر می‌شود به هر حال با انجام برنامه ریزی می‌توان به صورت شفاف‌تری عمل کرد.

میرمحمدی تصریح کرد: بودجه‌ طرح‌های عمرانی از سایر طرح‌ها متفاوت است و اعتبارات، به تناسب طرح‌های مصوب در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار