کاتب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

بررسی آیین‌نامه اشتغالزایی روستاییان و عشایر با حضور نوبخت در فراکسیون تولید و اشتغال

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال گفت:آیین نامه برداشت 1.5میلیارد دلار از صندوق توسعه برای اشتغالزایی روستاییان هفته آتی بررسی می‌شود.

//غلامرضا کاتب رئیس فراکسیون تولید و اشتغال در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همکاری مشترک وزارت کار و فراکسیون متبوعش به منظور تدوین سند ملی و ایجاد اشتغال در کشور اظهار کرد: فراکسیون تولید و اشتغال جلسات متعددی در ابعاد مختلف با وزارت کار برگزار کرده است.

وی افزود: اگر همکاران ما در وزارت کار قصد داشته باشند سند ملی اشتغال را بررسی و تدوین کنند یقینا نظر مشورتی فراکسیون تولید و اشتغال را جویا می‌شوند.

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال ادامه داد: ما برای اعلام اظهار نظرهایمان آمادگی کامل داریم چراکه مطابق قانون باید تا پایان سال اول قانون برنامه این مهم را به انجام برسانیم.

کاتب اضافه کرد: فراکسیون تولید و اشتغال اولین جلسه خود را هفته آینده با نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار می‌کند تا درباره تنظیم آیین نامه برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه برای اشتغالزایی روستاییان و عشایر کشور تصمیم گیری کند.

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال گفت: نظر فراکسیون اشتغال درباره تنظیم این آیین نامه به دولت اعلام می‌شود تا روند اشتغالزایی روستاییان با سرعت بیشتری پیگیری شود، همچنین بعد از بررسی این موضوع به تدوین سند ملی اشتغال خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار