فرماندار شاهرود؛

پلمپ 94 انشعاب غیر مجاز آب در شاهرود

فرماندار شاهرود گفت : طی سال جاری ۹۴ انشعاب غیرمجاز آب در شاهرود پلمپ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود در جلسه شورای حفاظت آب شاهرود به میزبانی فرمانداری شهرستان با بیان اینکه آزاد سازی حریم و بستر رودخانه های باید به صورت جدی پیگیری شود، گفت : پاک سازی، لایروبی و رفع تصرف حریم رودخانه به منظور جلوگیری از وقوع سیل در اولویت مسئولان مربوط قرار گیرد.


فرماندار شاهرود افزود: احداث هرگونه بنا در مسیر رودخانه خلاف مقررات است و باید برای جمعه بازار فعلی که در مسیر رودخانه قرار دارد محل جدید پیش بینی شود.


وی پاک سازی رودخانه‌ها از وجود نخاله‌های ساختمانی را ضروری برشمرد و اظهار داشت : مسیر رودخانه در روستاهایی مانند ابرسج و صالح آباد و گلستان راه عبور سیل باید پیش بینی شود تا مشکلات سرازیر شدن آن در جاده و مسدود شدن محورها ایجاد نشود.


هاشمی تصریح کرد : با آبگیری سد مجن و تردد مسافران و گردشگران کرد و غبار ایجاد شده باعث خسارت به محصولات کشاورزی این منطقه شده است که باید برای رفع آن چاره ای تدبیر کرد.


فرماندار شاهرود افزود : ۳۰۰کیلومتر اصلاح شبکه در فضای سبز شهرداری انجام شد و ۹۴انشعاب غیرمجاز پلمب شد لذا باید دادگستری به صورت جدی در کنترل انشعابات و چاه‌های غیر مجاز شهرستان برخورد کند.


انتهای پیام / ذ


۳۰۰کیلومتر اصلاح شبکه در فضای سبز شهرداری شاهرود انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.