مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

اجرای ۸ طرح محرومیت‎زدایی در مناطق محروم لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از اجرای ۸ طرح محرومیت‎زدایی در مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: طی ۶ ماه سال جاری در حوزه معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی به ۵۰۶ نفر خدمات فیزیوتراپی و واکسیناسیون ارائه و مانور استانی تیم درمان اضطراری در مناطق محروم روستایی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در مناطق روستایی ویزیت رایگان پزشک عمومی، مامایی، روانشناسی و خدمات پرستار نیز انجام شده است، گفت: همچنین طرح سنجش فشار خون و قند خون در قالب طرح شمیم خدمت در هفته هلال احمر برگزار شده است. طی این مدت نزدیک به ۶ هزار عضو فعال با همکاری در اجرای طرح‌های مختلفی مانند فرشتگان رحمت و همای رحمت خدمات‌رسانی کرده‎اند.

وی از برگزاری ۱۳ کاروان سلامت در سطح روستا‌های محروم لرستان خبر داد و گفت: همچنین ۳۵ چادر سلامت برپا و به حدود ۳۲۰۰ نفر از سوی پزشکان داوطلب خدمات بهداشتی ارائه شده است.

رضایی به اجرای ۸ طرح محرومیت زدایی حمایتی، آموزشی و بهداشتی در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: در طرح نوروزی ۹۶ نیز با حضور پزشکان و پیراپزشکان داوطلب در ۷ پایگاه امدادی استان به بیش از ۷۵ نفر از آسیب‌دیدگان خدمت ارائه شده است.

انتهای پیام /د

اجرای ۸ طرح محرومیت‎زدایی در مناطق محروم لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار