رضوانی: ورد کاپ قطر تجربه خوبی برای شناگران جوان است

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: مسابقات شنا ورد کاپ قطر از سطح بالایی برخوردار است و برای شناگران جوان تجربه خوبی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با رادیو درباره مسابقات داخل سالن آسیا اظهار کرد: برای اولین بار است که شناگران ایران به این رقابت ها اعزام می شوند. بازی داخل سالن در بخش مسافت کوتاه برگزار می شود. کشورهای استرالیا و چند کشور دیگر از اقیانوسیه نیز در این رقابت ها شرکت دارند. استرالیا یکی از قطب های شنا در دنیاست و این کار را برای شناگران ما سخت می کند.

او درباره حضور شناگران در مسابقات وردکاپ قطر گفت: پس از آن که به دلایل مختلف سفر تیم های ملی به ازبکستان لغو شد، کمیته فنی شنا تصمیم گرفت برای حفظ انگیزه و روحیه و هم چنین آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات جهانی جوانان، شناگران به رقابت های ورد کاپ قطر اعزام شوند. این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار می شود و مطمئنا تجربه خوبی برای شناگران خواهد بود.

رضوانی درباره مسابقات فیناترافی (توسعه واترپلو) در کشور مالت تصریح کرد: مسابقات فیناترافی که دوره گذشته آن در کشورمان برگزار شد، امسال در کشور مالت برگزار می شود. تیم ملی ایران نیز به این رقابت ها دعوت شده است که امیدوارم حضور قدرتمندی در این رقابت ها داشته باشیم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره مسابقات لیگ واترپلو زیر 17 سال خاطر نشان کرد: مهر ماه دومین مرحله لیگ واترپلو زیر 17 سال برگزار می شود. حضور 19 تیم در این رقابت ها نشان دهنده استقبال چشم گیر از این مسابقات است. ضمن این که فدراسیون به این رقابت ها نگاه حمایتی دارد و ورودی از تیم ها دریافت نمی کند. امیدواریم این بازیکنان پشتوانه های خوبی برای تیم ملی باشند.

انتهای پیام/ 

اظهارات رضوانی درباره مسابقات داخل سالن آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار