رئیس شورای اسلامی شهر مشهد :

تابع قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خدمت رسانی به مردم به دلیل تغییر مدیران در چارچوب قانون منع بکارگیری بازنشستگان نباید مختل شده و ما تابع این قانون هستیم.

تابع قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستیمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه علنی شورای شهر مشهد گفت : توسعه پایدار روستا‌ها و فعالیت‌هایی که در این راستا باید انجام شود نقش مهمی در توسعه کشور دار و موج مهاجرت به شهر‌ها شرایط را برای مدیریت شهری سخت کرده و دولت باید کمک کند تا مهاجرت معکوس رخ دهد و در این جهت ضروری است بین همه دستگاه‌ها همکاری صورت گیرد.

وی افزود:با وجود تلاش‌های مردم و خیران در حوزه کودکان کار و بدسرپرست مشکلات جدی داشته ایم و در شورای پنجم طرحی را در راستای ایجاد شهر کودک داریم و می‌خواهیم از ظرفیت مدیریت شهری برای توجه به مسائل کودکان کمک بگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به زاد روز تولید دکتر شفیعی کدکنی گفت: وی یکی از مفاخر بزرگ کشور و استان بوده و امیدواریم بتوانیم در مشهد برای این استاد نکوداشت خوبی برگزار کنیم و در بخش خانه ادبیات مشهد نیز از این چهره برجسته استفاده خواهیم کرد.

حیدری در ادامه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان اشاره و تصریح کرد: موضوع بازنشستگان باید رصد شود و دلیلی برای عدم ارائه خدمات به شهروندان نیست و ما تابع قانون هستیم. پروژه‌های عمرانی شهرداری با قوت در حال انجام است و حوزه حمل و نقل ریلی نیز معطل منابع و تصمیم خاصی نبوده و فعالیت سازمان‌های مختلف در حال پیگیری است.

وی بیان کرد:شورای شهر کاملا بر فضای مدیریت شهری اشراف دارد و نگرانی نداریم و آنچه قانون باشد به آن عمل می‌کنیم.
 
انتهای پیام//ا.س
 

برگزاری جلسه شورای شهر مشهد

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.