مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس خبر داد؛

گشایش نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در شیراز

نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: ۳۰ درصد تولیدات نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری را متخصصان و تولیدکنندگان استان فارس ارائه داده است.

وی افزود: ۶۵ شرکت از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز و قم و نمایندگان محصولاتی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، ژاپن، چین، ترکیه و فرانسه در این نمایشگاه حضور دارند.

موسوی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۰۰ غرفه به ارائه دستاوردهای تولید کنندگان می‌پردازند، ادامه داد: انواع یخچال، فریزر، اجاق گاز، هود، سینک، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، جاروبرقی، صوتی و تصویری و لوازم آشپزخانه زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه برندهای برتر داخلی و خارجی از جمله امرسان، اسنوا، هیمالیا، استیل البرز، میدیا، AEG، کن، پیلوت، پاناسونیک و مارشال در این نمایشگاه حضور دارند، اظهار داشت: صنعت لوازم خانگی یکی از رشته‌های شتاب دهنده توسعه صنعتی است و با برگزاری این نمایشگاه می‌توان زمینه کسب و کار مطلوب، افزایش بهره وری فرآیندهای تولیدی، ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف کننده، معرفی جدید‌ترین محصولات و تکنولوژی‌های روز دنیا و حمایت از تولیدکنندگان داخلی پرداخت.

نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری تا جمعه ۳۱ شهریور از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز برپا است.
انتهای پیام/ر

برپایی نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.