استفاده از تصویر بانوی اول آمریکا برای تبلیغ یک آموزشگاه زبان شکایت ملانیا ترامپ را در پی داشت!

بانوی اول آمریکا تهدید کرد آموزشگاه زبانی که بدون مجوز از تصویر وی برای تبلیغات استفاده کرده را تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ «ملانیا ترامپ»، بانوی اول آمریکا تهدید کرد آموزشگاه زبانی که بدون مجوز از تصویر وی برای تبلیغات استفاده کرده را در صورت جمع نکردن تبلیغاتش تحت پیگرد قانونی قرار می دهد.

وکیل اسلوونیایی ملانیا ترامپ با طرح دادخواستی از این آموزشگاه خواست تا هرچه سریعتر این بیلبوردهای تبلیغاتی از سطح شهر جمع شوند.

ملانیا ترامپ، یک آموزشگاه زبان انگلیسی را تهدید به پیگرد قانونی کرد

مقامات این آموزشگاه نیز ضمن پایین آوردن تبلیغات، مراتب عذرخواهی خود را ارسال کردند. با وجود این، وکیل ملانیا در حال بررسی راهکارهای قانونی بیشتر به منظور ممانعت از کاربرد تصویر بانوی اول آمریکا در تبلیغات است.

ملانیا ترامپ همچنین از یک شرکت حقوقی خواسته تا سوءاستفاده شرکت های مختلف از نام و تصویر وی برای تبلیغات را ردیابی کند.

طی روزهای گذشته، یک آموزشگاه زبان انگلیسی در زاگرب، پایتخت کروواسی با انتشار شعار  و تصویری از همسر رئیس جمهور آمریکا، به تبلیغ این آموزشگاه پرداخته است. در این تبلیغ با اشاره به اصالت اسلوونیایی ملانیا ترامپ و تسلط اندک وی به زبان انگلیسی پیش از مهاجرت به آمریکا نوشته شده بود: «تصور کنید با کمی انگلیسی دانستن تا چه حد می توانید پیشرفت کنید.»

بانوی اول آمریکا در سال 1996 از اسلوونی به آمریکا مهاجرت کرد و به رغم تسلط اندکی که بر زبان انگلیسی داشت موفق شد در سال 1998 با دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا آشنا شده و ازدواج کند.

انتهای پیام/

 

شکایت ملانیا ترامپ از آموزشگاه زبانی در کرواسی به دلیل سوءاستفاده از تصاویر وی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
من نمیدونم کجای قیافه این خشگل
آخرین اخبار