بنیاد برکت کارخود درراور را آغاز کرد؛

معین اقتصادی راور پای تفاهم نامه آمد

معاون فنی وزیربنایی بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت کار خود برای توسعه شهرستان راور را با استفاده از ظرفیت های موجود را آغاز کرد.

معین اقتصادی راور پای تفاهم نامه آمدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سعید جعفری معاون فنی وزیربنایی بنیاد برکت گفت: در راور امروز تفاهم نامه طرح سرمایه گذاری تولید مرغ و تخم مرغ با هدف اشتغالزایی پایدار در دو مرحله با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 700 میلیون تومان با بخش خصوصی در شهرستان راور منعقد و مبادله شد.

وی افزود:بخش دوم طرح سرمایه گذاری تولید مرغ و تخم مرغ شهرستان راور با مشارکت روستائیان می تواند گسترش پیدا کند.

معاون فنی وزیربنایی بنیاد برکت اظهار کرد: این تفاهم نامه که فی مابین بنیاد برکت و بخش خصوصی منعقد شد، می تواند برای 700 خانوار اشتغالزایی نماید.

وی یادآورشد: در راستای اقدامات بنیاد برکت در شهرستان راور، تاکنون بیش از 30 طرح در قالب الگوی طرح های بنگاه محور دریافت شده است که طرح تولید سنگ مرمریت با حجم سرمایه گذاری سه میلیارد تومان در حال انعقاد قرارداد است.

معاون فنی و زیربنایی بنیاد برکت بنیاد برکت تصریح کرد: با توجه به درخواست مشارکت شرکت گاوند نهان زمین، فعال در زمینه تولید آهن اسفنجی، از کارخانه مربوطه بازدید بعمل آمده و موضوع در آینده نزدیک بررسی خواهد شد.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طرح های زیر بنایی و عمرانی در جهت کاهش محرومیت در مناطق کم برخوردار کشور اجرا می کند که با تلاش استاندار کرمان به عنوان معین اقتصادی شهرستان راور انتخاب شده است.

انتهای پیام/ح

بنیاد برکت فعالیت جدی خود را در راور آغاز کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار