توسعه ورزش همگانی در ندامتگاه های استان

تفاهم نامه همکاری بین مدیران اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه زیر ساخت‌های ورزش همگانی در ندامتگاه های منطقه، منعقد شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ در نشست مشترک مدیران و معاونان اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل توسعه ورزش همگانی در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمدزندان‌های استان این تفاهم نامه همکاری در پنج ماده منعقد شد.


مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: المپیاد ورزشی ویژه زندانیان با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از دیروز در رشته‌های فوتسال، دارت، تنیس روی میز، شطرنج، کشتی، بدمینتون در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شده و تا ۳۰ شهریور ماه ادامه دارد.


اسماعیل جمیاری افزود: تاکنون اداره کل زندانهای استان با دستگاه‌های آموزش و پرورش، نهضت سواد آموزی، فنی و حرفه‌ای، بهزیستی، سازمان اوقات و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.


وی، کارکنان، پرسنل و زندانیان را سه گروه هدف اداره کل زندان‌های استان درتامین امکانات و خدمات ورزشی ذکر کرد.


جمیاری ورزش را مقوله‌ای مهم دانست و از اجرای ورزش صبحگاهی با شرکت تمامی کارکنان، پرسنل و زندانیان در زندان‌های استان خبر داد.


مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد هم خواستار تلاش برای توسعه ورزش در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد شد.


محمد تقی علوی گفت: ورزش یکی از راه‌های مهم و کم هزینه برای دور کردن جامعه از تشنج و ناهنجاری‌های اجتماعی است.


وی ایجاد زیرساخت‌های ورزشی را از وظایف اداره کل ورزش و جوانان دانست و از سازمان زندان‌ها خواست از ظرفیت و امکانات دستگاه ورزش و جوانان برای اجرای ورزش همگانی در زندان‌ها استفاده کنند.


مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست، زندان را شهری کوچک دانست و ورزش، بهداشت و درمان را سه عامل مهم و ضروری در زندان‌ها عنوان کرد.


براساس آمار هیات پزشکی ورزشی کهگیلویه و بویراحمد، ۱۳ هزار و ۶۹۱ ورزشکار سازمان یافته در این استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۹ هزار و ۲۹۳ نفر را آقایان ورزشکار و چهار هزار و ۳۹۸ نفر را بانوان ورزشکار تشکیل می‌دهند

انتهای پیام/د

توسعه ورزش همگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.