پیام فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده انتظامی مازندران دفاع مقدس را نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏‌های عزت آفرین ایران اسلامی اعلام کرد و پیامی در این زمینه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرده است.


در متن این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری ‏‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.


هفته دفاع مقدس در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم امنیتو ولایت است. روز‌هایی که رشادت‌های جوانان برومند ایران اسلامی، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه قوی مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام عزیز و با تأسی از فرهنگ قرآنی می‌توان سد محکمی در برابر زور و تزویر و تجاوز به آرمان‌های این مرز و بوم ایجاد کرد.


زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم ‏اند که با صلابت اراده و نور ایمان و اخلاق، هدایتگر راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.


یاد شهدای هشت سال دفاع مقدسرا گرامی می‌داریم که با اطاعت محض از ولایت فقیه، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) پشتیبان ولایت فقیه ماندند تا به کشورمان آسیبی نرسد. اینک که در دهه چهارم انقلاب به سر می‌بریم شاهد سرمایه‌گذاری‌های گسترده استکبار جهانی در قالب تهدید نرم بر علیه آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی هستیم که لازم است تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را در ابعاد سخت و نرم با هوشمندی و بصیرت دینی و تفکر انقلابی نقش بر آب سازیم.


اینجانب ضمن تبریک ایام پیش رو به خانواده‌های گرانقدر شهدای هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران سرداران و رزمندگان و مردم متدین و دین مدار استان مازندران، بار دیگر عهد و پیمان می‌بندیم که در راستای صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تأمین امنیت پایدار برای آحاد مردم عزیز از هیچ تلاشی دریغ ننماییم.


فرمانده انتظامی استان مازندران
سرتیپ دوم ستاد پاسدار سید محمود میرفیضی


انتهای پیام/ع


فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.