اجرای ۱۴۵عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در میاندوآب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: در هفته دفاع مقدس، بیش از ۱۴۵ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی در سطح شهرستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ،سرهنگ پاسدار جواد مولودی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است، گفت: عزت و اقتدار امروزی ما مرهون خون شهدا، فداکاری ها وجان فشان های ایثارگران و رزمندگان اسلام است.

وی با اشاره به اجرای ۱۴۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در میاندوآب، افزود: با همکاری ادارات و نهادهای مختلف شهرستان، بیش از ۱۴۵ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی در سطح شهرستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

مولودی تصریح کرد: شاخص ترین برنامه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و مراسم صبحگاه مشترک است که با حضور یگان هایی از بسیج، سپاه و نیروی انتظامی در پادگان شهید محلاتی برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم به این مناسبت در جمعه هفته گذشته، اظهار کرد: این برنامه  با مشارکت اداره ورزش و جوانان، شهرداری و ادارات مختلف و با جوایزی نفیسی برگزار شد.

وی دیدار وتجلیل از خانواده معظم شهدا،برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در رشته های مختلف، غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدا، به صدا در آوردن زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت بازگشایی مدارس و نشست های فرهنگی و سیاسی را از اهم برنامه ها در هفته دفاع مقدس به منظور تبیین و تعمیق و انتقال فرهنگ وارزش های دفاع مقدس در میاندوآب عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ع

برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس در میاندوآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.