استاندار اردبیل؛

اشتغال فراگیر در دستور کار دولت است

استاندار اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید بسترسازی مناسبی برای اشتغال جوانان انجام داده و اشتغال فراگیر در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل افزود: دولت با حمایت از طرح تکاپو و شرکت های دانش بنیان زمینه و بستر خوبی را در این زمینه فراهم کرده و ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی هم اقدام های عملی در این راستا انجام دهند.

وی گفت: دولت متولی سیاست گذاری و زمینه سازی جهت ایجاد و‌ تثبیت اشتغال است،  دولت بستر و امکانات لازم را برای اشتغال ایجاد می کند و بخش خصوصی باید از این امکانات برای ایجاد فرصت های شغلی استفاده کند.

استاندار اردبیل بیان کرد: بر اساس دستور العمل بند های الف و ب تبصره 18 قانون بودجه طرح های اولویت دار برای اشتغال و سرمایه گذاری باید مشخص شود.

خدابخش گفت: هدف از تبصره 18 این است که دولت می خواهد برای اشتغالزایی و سرمایه گذاری به طرح های قابل اجرا یارانه بدهد و وظیفه دستگاه های اجرایی هم فراهم نمودن بستر لازم در این مورد است .

وی افزود: دولت تدبیر و امید حمایت از سرمایه گذاران را با هدف مبارزه با معضل بیکاری در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

 

انتهای پیام/ح

دولت بسترسازی مناسبی برای اشتغال جوانان انجام داده است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.