درمان ومحرومیت زدایی در اردوهای جهادی فهرج

رئیس بسیج سازندگی استان کرمان محرومیت زدایی، درمان و برگزاری جشن عاطفه ها را از اقدامات جهادگران در شهرستان فهرج در شهریور ماه عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت الله پاداش رئیس بسیج سازندگی استان گفت: در شهریور 3 طرح درمانی، محرومیت زدایی و جشن عاطفه ها در شهرستان فهرج به وسیله جهادگران انجام گرفت.
وی گفت: در طرح میثاق که با محوریت ویزیت رایگان (معاینه، غربالگری و ارجاع) به مدت 16 روز در بخش های مرکزی و نگین کویر شهرستان فهرج به صورت روستا به روستا برگزار شد، 3380 نفر ویزیت شدند که 230 نفر نیاز به عینک داشتتند و 164 نفر برای ادامه درمان به استان ارجاع داده شدند.
پاداش گفت: 88 نفر از بسیجیان حوزه های مقاومت محلات ناحیه 4 بسیج سپاه شهرستان فهرج در اردوی جهادی به مدت 7روز در 4 پروژه عمرانی محرومیت زدایی بسیج سازندگی در ساخت خانه محرومین شرکت کردند.
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) فهرج به مدت 2 روز از 23 تا 24 شهریور اقدام به برگزاری جشن عاطفه ها نمود، افزود: این طرح در قالب 9 پایگاه اقدام به جمع آوری کمک های مردمی در 2 بخش نگین کویر و مرکزی شهرستان فهرج با حضور 45 نفر از بسیجیان انجام گرفت.
انتهای پیام /ی

رفع محرومیت در فهرج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار