فرمانده سپاه خلخال:

امنیت کشور را مدیون روحیه انقلابی و ایثارگری مردم هستیم

فرمانده سپاه خلخال گفت: امنیت کشور را مدیون روحیه انقلابی و ایثارگری و از خود گذشتگی مردم هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جهانبخش عطایی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس در خلخال اظهار داشت: برنامه های بسیج در بحث فرهنگی و اخبار و اطلاعات صحیح انجام می‌شود و انتظار از خبرنگاران می‌رود که نسبت به انتشار اخبار بسیج فعالیت داشته باشند و به نحو احسن انتشار دهند.

وی ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تصریح کرد: برنامه فرهنگی سپاه که یکی از آنها هفته دفاع مقدس است باید اطلاع رسانی شود.

فرمانده سپاه خلخال با توجه به این که امنیت کشور را مدیون روحیه انقلابی و ایثارگری و از خود گذشتگی مردم هستیم گفت، مردم ما همیشه در صحنه‌اند و این شعار نباید از یادها برود زیرا طلایه‌داران انقلاب اسلامی ایران مردم ولایتمدار هستند.

عطایی بیان کرد: روحیه معنوی ملت ایران توانسته 8 سال دفاع مقدرس را برای ما به وجود آوردد و این را پیوند بزنیم که چرا 30 سال است ما این هفته را گرامی می‌داریم و سهم خبرنگاران ما از این برنامه‌ها برای ترویج روحیه شهادت‌طلبی و برنامه‌های دفاع مقدس بسیار سنگین است.

وی تصریح کرد: افتخار ما این است محسن حججی‌ها شیوه‌ای تفکرات بسیج هستند و جوانان باید از شهدا همچون شهید حججی الگوبرداری کنند.

فرمانده سپاه خلخال اظهار کرد: جوانان در این زمان که هزاران حیله و مکر از سوی دشمنان برای آن‌ها برنامه‌ریزی شده است استوره‌های دفاع مقدس را باید بشناسند و قرار نیست فقط در عرصه جنگ باشند و این تفکرات و اسطوره‌ها همین مردم که همیشه در صحنه‌های انقلاب نقش‌آفرین بوده‌اند هستند.

عطایی افزود: تفکر امنیت برقرار می کند نه توپ و تانک و خبرنگاران انقلابی تبلیغ تفکر می‌کنند و نیاز است که خبرنگاران و اهل قلم شهرستان برنامه‌های بسیج را به گونه‌ای که هست انتشار دهند.

وی تصریح کرد: بالای صد برنامه در هفته دفاع مقدس که تداوم دارد با ایام محرم اجرا خواهد شد و به عالی‌ترین شکل برنامه‌ها برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

 

دفاع تداوم دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.