استانداردسازی سیستم گرمایشی ۵۵ درصد مدارس در استان اردبیل

سیستم گرمایشی ۵۵ درصد مدارس استان اردبیل استانداردسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم که این روزها یادآور حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال دفاع مقدس و برگ زرینی در تاریخ کشور است که در قالب آن وظیفه داریم در راستای ترویج این فرهنگ و حرکت شایسته رزمندگان و دلاوران ایرانی اقدام کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش استان اردبیل سال گذشته شاهد توفیقات قابل توجهی در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، پرورشی و توزیع مراکز خدماتی بوده است که این دستگاه اجرایی در ارزیابی عملکرد دستگاه برتر شده و از مجموعه دو هزار امتیاز یک هزار و 908 امتیاز را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در ارتباط با سال تحصیلی جدید گفت:  امسال 21 هزار و 313 نفر دانش آموز کلاس اولی در مدارس استان اردبیل تحصیل می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنیم که 17 هزار نفر نیز در مقطع  پیش‌دبستانی در استان ثبت‌نام کنند.

ناصری بیان کرد: سه هزار و 395 مدرسه برای تحصیل دانش‌آموزان در سطح استان آماده‌سازی شده که 12 هزار و 700 کلاس درس در این مدارس آماده شده و پیش‌بینی می‌کنیم 300 هزار دانش‌آموز در مدارس استان ثبت‌نام کنند که تا به امروز 209 هزار دانش‌آموز ثبت‌نام انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: 12 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی آموزش وپرورش در سال گذشته بوده که امسال به 20 میلیارد تومان افزایش یافته و امیدواریم بتوانیم پروژه‌های مهم را از این طریق اجرایی کنیم.

 

انتهای پیام/ع

استانداردسازی سیستم گرمایشی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار