امام جمعه بافق؛

با قلدری‌های نظام سلطه عقب نشینی نمی‌کنیم/ لزوم توجه مداحان به نوحه اصیل و عزاداری پرمحتوا

امام جمعه بافق با محکوم کردن یاوه گویی های ترامپ در سازمان ملل گفت: هیچگاه با قلدری های نظام سلطه عقب نشینی نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش اظهار کرد: عاشورای حسینی اسلام را در طول تاریخ بیمه کرد.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با تشریح وازه سلام در زیارت ائمه به بیان جایگاه آن در روایات پرداخت و افزود: سلام بر اباعبدالله کلام خداست.

وی با گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر به تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) پرداخت و تصریح کرد: همه ی آحاد مردم در جامعه مسئولند و باید برای اجرای این فریضه الهی بکوشند.

امام جمعه بافق با محکوم کردن یاوه گویی های ترامپ در سازمان ملل گفت: هیچگاه با قلدری های نظام سلطه عقب نشینی نمی کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در پاسخ به اهانت های رئیس جمهور آمریکا بیان داشت : تجربه تاریخ ،شکست پذیری آمریکا و استکبار را برای همگان آشکار ساخته است .

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تحلیل حکومت های شاهانه و طاغوتی پرداخت وافزود:با بیداری مردم و تشکیل حکومت ولایت فقیه زیاده خواهی های طاغوتی برچیده شد.

سلیمانی به توطئه های دشمنان نظام برای تزلزل در حکومت اسلامی و ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: به برکت حضور ولایت فقیه در جامعه اسلامی دست کتجاوزان از کشور کوتاه شد.

خظیب نماز جمعه بافق همچنین با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس گفت: دانش آموزان امانتی هستند که در مدارس باید به آموزش و تربیت آنان توجه ویژه ای شود.

سلیمانی تصریح کرد: خانواده ها و معلمان بستر رشد و تکامل دانش آموزان را فراهم و زمینه پرورش نخبگان را ایجاد کنند.

تاکید بر بهره گیری از مجالس و محافل حسنی و بیانات سخنرانان این مجالس در سطح شهر ، توجه نوحه خوانان و مداحان به نوحه های اصیل و پرهیز از عزاداری بی محتوا و ... از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

نماز جمعه شهرستان بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار