راهپیمایی ضد آمریکایی در آذربایجان غربی برگزار شد

تظاهرات باشکوه ضد آمریکایی در پاسخ به سخنان گستاخانه و سخیف ترامپ رئیس جمهوری آمریکا همزمان با دیگر شهر‌های کشور با حضور پرشور مردم شهید پرور در ۶۰ نقطه آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛تظاهرات باشکوه ضد آمریکایی در پاسخ به سخنان گستاخانه و سخیف ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بعد از اقامه نماز جمعه امروز / جمعه 31 شهریور ماه 1396/ در شهرستان ها و بخش های مختلف آذربایجان غربی ترتیب یافت.
حاضران در این راهپیمایی ضمن ابراز انزجار از سیاست های منطقه ای استکبار جهانی و آتش افروزی ایادی غرب در کشورهای مسلمان، تظاهرات ضد آمریکایی بر پا کردند و یکپارچه فریاد ' مرگ بر آمریکا ' سر دادند.
مردم همیشه در صحنه ارومیه بعد از اقامه نماز جمعه در میعادگاه های نماز جمعه این شهر گرد آمده بودند و تظاهرات ضد آمریکایی را از این محل آغاز کردند و پس از طی مسیر خیابان رسالت این راهپیمایی را با تکبیرهای خود در رد سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا تایید کردند.
ای رهبر آزاده – آماده ایم آماده، آذربایجان جانباز – خامنه ای دن آیریلماز، آذربایجان اویاخدی – انقلابا دایاخدی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، اطاعت از خامنه ای اطاعت از امام است، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم از جمله شعارهای مردم در این راهپیمایی پرشور بود.

انتهای پیام/م

راهپیمایی ضد آمریکایی در ۶۰ نقطه از آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.